RedRocK Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Hei! Jeg har to hovedkort. Men jeg er usikker på hvem av de som er "best" Grunnen til at jeg bruker " " er siden begge kortene er gamle og skrøplige men det er det eneste jeg har! Kort 1: Msi KM 266 Pro Link med info finnes HER Kort 2: Abit KG7-raid Link med info finnes HER Endret 14. november 2005 av Dotten Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Tror at MSI kortet er best da det støtter nyere CPU og det støtter raskere bus hastighet. Rett meg visst jeg tar feil! MVH Kenneth Lenke til kommentar
geokri Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 hmmmmpfff........det heter IKKE "hvem kort"! er det ikke noen som deltar i norsktimene på barneskola lengre? Det heter "hvilket kort"! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 MSI kortet er det mest moderne, men hvem som er best må du bestemme selv. Abit kortet er et vanlig ATX kort, mens MSI kortet er mini ATX, som er et mindre hk, som da også bare har 2 ram slotts og 3 pci. KLarer du deg med de så er nok MSI kortet best. Den støtter bedre prosessorer, har AGP 4x (vet ikke hva abiet kortet har), og er generelt nyere og bedre! Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 hmmmmpfff........det heter IKKE "hvem kort"! er det ikke noen som deltar i norsktimene på barneskola lengre? Det heter "hvilket kort"! 5152476[/snapback] Har du lite å irritere deg over? Utrolig unødvendig med slik kommentarer. Lenke til kommentar
brazir Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Det er ikke bare han som irriterer seg over det. Dette er barnelærdom. Forøvrig så heter det altså IKKE barneskola heller Endret 14. november 2005 av brazir Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 så abit kortet er mye dårligere ? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 hmmmmpfff........det heter IKKE "hvem kort"! er det ikke noen som deltar i norsktimene på barneskola lengre? Det heter "hvilket kort"! 5152476[/snapback] Jeg er glad så lenge de ikke skriver "hvordan kort". Men det beste er sikkert å bære over med det og la fjortissene skrive slik de vil, så får vi andre prøve å forstå hva de egentlig mener Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Tittel er redigert. Ellers fint om folk bruker "report" knappen eller sender et lite hint til trådstarter fremfor å ta det i selve tråden. Og med det kan dere fortsette diskusjonen on-topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå