Gå til innhold

Problem med Maxtor Onetouch 250 GB - Starter ikke

BobParr

Anbefalte innlegg

Jeg fikk i går kveld ikke start på min snart to år gamle Maxtor Onetouch

Saken gjelder at min Maxtor harddisk nå senest i går ikke ville starte. Jeg prøvde å slå den på som vanlig, og den står først å blinker en stund, for så å lyse blått konstant. Den starter allikevel ikke, siden jeg ikke kan høre at viften inne i den IKKE går, og den kommer ikke opp på min PC.

Dette virker på meg som et problem med strømforsyningen eller selve kontakten, men det må nevnes at jeg aldri tidligere har hatt problemer med denne disken før.

Er det noen andre som har hørt om eller opplevd dette problemet før?

Jeg har backup på disken fra 10 år tilbake (sensitiv informasjon) som er uhyre viktig å få tak i, så jeg kan ikke bare sende den i retur å få en ny. Hva kan jeg så gjøre? En smule fortvilt nå..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Maxtordisker er no hodebry :S Hardisken min lager rare lyder klikker osv.. leste om flere tilfeller om diamondmax 10 300 gb og onetoche two som er samme disken i extern utgave :S Disken min ble pakket ut av esken for en uke siden :S.

du kan lese inlegget mitt som jeg skrev igår, idag krasjet disken totalt og jeg sitter og bruker tid på diskoprettings program, er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre dette !...

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=496753

jaja men jeg håper at du ikke havner i samme situasjon som meg !

hmm prøv å ta ut disken og så koble disken din intern på en pc !

Lykke til

Mvh Abedin

...............................................................

Aldri mer maxtor ! Søppel

Endret av abedin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...