Thomas J.L Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hei. Skal på audition for å være konfransier på juleballet. Noen tips til hva jeg burde gjøre? Hva burde jeg ikke gjøre? Hadde vært evig takknemlig for noen tips, hadde vært litt stas om jeg fikk være det siste året på u.skolen Mvh Thomas Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) - Fatt deg i kortehet. (Fulle folk klarer/gidder ikke å følge med likevel.) - Ikke prøv for hardt på morsomheter. Noe kan det være, men blir det for masse, blir det bare teit. Kvalitet framfor kvantitet. - Vær klar på hva du sier. Endret 14. november 2005 av sluffy Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Skal folk på et juleball for 10. klasse være fulle? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Skal folk på et juleball for 10. klasse være fulle? 5152931[/snapback] Ville ikke overraske! Audition for å være konfransier? Hva slags juleball snakker vi om? Slottets? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Juleball på skolen Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 hvorfor skulle ikke de være full? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Fordi det er siste året og oppførsel/orden teller Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Fordi det er siste året og oppførsel/orden teller 5153383[/snapback] Er ballet i regi av skolen? Tror ikke skolen har noe ansvar for hva som skjer på ballet.. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Hmm, tror det. Er nå lærere der som går vakt osv. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Det mangler bare at du nå forteller meg at ballet er i kantinen? Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Vi har juleballet i kantinen vi Men så har vi også et juleball som arangeres på feber i oslo som ikke er i regi av skolen. FAU jobber for harde livet med å avlyse det :!: Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Vi har juleballet i kantina, og hadde noen kommet fulle der, hadde de vel fått nedsatt oppførselskarakter, ja... Siden lokalet lånes av skolen, ville det garantert ikke bli tolerert at noen kom beruset der. Men det kan jo være at siden jeg bor midt inni bibelbeltet, er slike ting kanskje litt strengere. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 FAU arrangerte skoleball i tiende klasse på et helt greit Oslo-hotell. Ved å melde seg opp aksepterte man at foreldre ble varslet og måtte hente barna ved medbrakt alkohol/synlig beruselse. Joda, foreldrene kom, forhandlet litt, og barna ble. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå