Gå til innhold

Nyhetssystem som har disse mulighetene

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg driver og oppdaterer nettsiden vår, og nå ønsker vi å ha et nyhetssystem som kan takle dette:

Å sette opp nyhetene hvor det er en hovedsak som er størst helt på toppen og det blir mindre nyheter under, noe slikt:

-----------------------------------

| |

| Stor sak |

| |

-----------------------------------

| Liten | Liten |

| | |

------------------------------------

Det må være et oversiktelig system, det må gå ann å intrigrere det inn i layouten jeg har laget, altså ikke at jeg må tilpasse layouten til nyhetssystemet men at jeg kan inkludere det i layouten.

Det må støtte å legge til kommentarer og slikt, og gjerne muligheten til å kunne stemme på artikkelen slikt at det får noe terningkast opplegg.

Systemet jeg har brukt tidligere er AJ-Fork, men jeg forstår ikke hvordan jeg kan vise nyhetene på den måten jeg ønsker, så derfor trenger jeg noe nytt. Pluss at jeg ikke vil bruke flatfile til å lagre artikler i slikt AJ-Fork gjør.

Det som vil være idealt for meg, er at det er gratis. All jobben jeg legger inn i dette er trossalt for å underholde de som besøker siden og jeg forventer ikke å tjene penger på det. Men med alle de andre utgiftene jeg har med skole, webdomene osv osv, har jeg ikke råd til å kjøpe et nyhetssystem.

Noen vil si at jeg bør lage det selv, og jeg ville gjerne prøvd, men siden jeg ikke har nok kunnskap og jeg må ha dette klart så fort som mulig, blir det ikke aktuellt.

Håper noen vet om et system som enten har dette eller er lett å modifisere til å støtte det.

Takk for alle svar og ha en fortreffelig dag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...