Gå til innhold

Tromsøfolk! Hvor mange er vi her?

Re-Offender

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har hørt om party idag? :)

Eller er det like dødt som det bestandig er på fredager?

7509337[/snapback]

Det er aldri dødt på fredager, du må bare kjenne de rette folka :cool:

7532015[/snapback]

Drar ikke på hva som helst så det er sagt :p men kunne velge å vrake som regel før uansett hvordan dag det var.

Lørdagen var en bomtur også, havna med at vi satte på Esso og spiste en burger å drakk øl mens vi venta på å bli henta. Men koselig kveld var det. Men vært bedre :)

Lenke til kommentar
Drar ikke på hva som helst så det er sagt :p men kunne velge å vrake som regel før uansett hvordan dag det var.

Lørdagen var en bomtur også, havna med at vi satte på Esso og spiste en burger å drakk øl mens vi venta på å bli henta. Men koselig kveld var det. Men vært bedre :)

7532099[/snapback]

Drar heller ikke på hva som helst, er så mange idioter jeg ikke vil møte.
Lenke til kommentar
Er polet åpent imorgen? Skal feire bursdagen til en kompis og hadde  vært litt dumt vist det var stengt :/

7577901[/snapback]

Om du tenker på i dag, 2. Juledag er det nok stengt.

Jeg er forøvrig fra Tromsø, men ser at jeg allerede har havnet i første post (Ikke vet jeg hvordan). Bor dog for tiden på Storslett, Nordreisa.

Lenke til kommentar
Er polet åpent imorgen? Skal feire bursdagen til en kompis og hadde  vært litt dumt vist det var stengt :/

7577901[/snapback]

Jeg er forøvrig fra Tromsø, men ser at jeg allerede har havnet i første post (Ikke vet jeg hvordan). Bor dog for tiden på Storslett, Nordreisa.

7578297[/snapback]

Det hindre dæ no ikke i å få dæ "baconpølsa" i helgen. :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...