Din_Laban Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Å dæven, du ska bare se når æ får blåskjærm i auan..! Timingsan rakne helt! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Å dæven, du ska bare se når æ får blåskjærm i auan..! Timingsan rakne helt! 7282945[/snapback] m'key... _______ Er det mange som røyker hasj her? Leste en artikkel i Tromsø for en stund siden om at alkohol ble mer og mer "ut" og hasj ble mer "in". Det med alkoholen kan jeg ikke akkurat støtte, men flere av vennene mine har vært borti hasj siden de flyttet til byen Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hasj? -næ. Det kan dem som vil få sin systemstabilitet redusert. Påvirke registerfilen i skallen litt for mye. De som ikkje får gjenoppretta det, havne glatt på Åsgård. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hasj e det mange som e kjent med, ja Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hasj? -næ. Det kan dem som vil få sin systemstabilitet redusert. Påvirke registerfilen i skallen litt for mye. De som ikkje får gjenoppretta det, havne glatt på Åsgård. 7283021[/snapback] Virker som du har fått litt for mye i hodet Lenke til kommentar
nitja Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Bor i Tromsø ja.. Storskogen...=) Skriv meg opp på lista.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Noen som modifiserer Xbox i Tromsø? Vil gjerne få fjernet den chipen som gjør at jeg kan spille online. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er det mange som røyker hasj her? Leste en artikkel i Tromsø for en stund siden om at alkohol ble mer og mer "ut" og hasj ble mer "in". Det med alkoholen kan jeg ikke akkurat støtte, men flere av vennene mine har vært borti hasj siden de flyttet til byen 7282967[/snapback] Hasj begynner uheldigvis og bli mer vanlig, vet om mange som har prøvd å bruker det.. Blitt utrolig mye av det Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Eller så e det bare det at en ny generasjon har blidd introdusert for det. Har vært noxå vanlig i mange, mange år no, tyvär.... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hasj begynner uheldigvis og bli mer vanlig, vet om mange som har prøvd å bruker det.. Blitt utrolig mye av det 7365594[/snapback] Stygg utvikling det der. Hører at det er stort hasj miljø på Maritim, noen som kan bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hasj begynner uheldigvis og bli mer vanlig, vet om mange som har prøvd å bruker det.. Blitt utrolig mye av det 7365594[/snapback] Stygg utvikling det der. Hører at det er stort hasj miljø på Maritim, noen som kan bekrefte/avkrefte? 7366379[/snapback] Vet ikke helt hvordan det er akkurat på Maritim, men vet et par u.skoler det er utbredt på. Er utroligt negativt ja. Man får håper det bedrer seg Lenke til kommentar
LorIeNz Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg er fra tromsø, bodd her i alle mine 16 år Var mer aktiv her før, men er innom når ting ikke virker lenger Lenke til kommentar
BeggeDeler Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hva er forskjellen på bøde og troms da? :!: Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Mortensnes her Opprinnelig fra Mo i Rana, studerer her Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Klart at man bor i Tromsø... Har bodd her i hele 12 år, omgz. Og kongsbakken er en møkkskole Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hva med å flette denne tråden inn i denne her?? dette angår jo en del folk Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Noen som har hørt om party idag? Eller er det like dødt som det bestandig er på fredager? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå