Sangesland Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hva synes tromsøfolket om at Politimester Fyhn vil stoppe sjenkingen klokken 01:00 for å få stopp på uroligheter i gatene om nattene? det beviser bare hvor inkompetent karen er.(ikke det at jeg er fra tromsø) Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) - Endret 23. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Når vintern og glattføre setter inn er jeg ute og cruiser i patroln Kjekt med vinsj i fronten om jeg skulle sette meg fast (har gjort det et par ganger allerede)... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det skjer ikke, da er jo hele vitsen med å bli 18 borte. Jeg er født og oppvokst i Tromsø, og er så lei av byen som det går an å bli, så dere blir heldigvis kvitt meg om ikke så altfor lenge Tro meg, gresset er ikke så mye grønnere på andre siden *bump* Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg har bod i Tromsø i ca. 7 år men så flyttet vi tålte ikke klimaet så godt. Savner Tromsø noe så sykt, savner å traske til skolen i snøstorm og komme hjem klissblaut å legge seg i badekar, Savner midnattssola, savner han kjente narkisen som alltid traska rundt, savner den brua, savner alle jeg ble kjent med, savner Gyldenborg barne skole, savner å gå på hobby butikken å kjøpe Warhammer, savner Tromsø . Skal opp dit en uke i sommer da så det blir kos. Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Just the people I was looking for, noen med anledning til å v?re sjafør til Kilpis? helst imorgen men søndag funker også. Må v?re der før 10 norsk tid og jeg betaler 500-550kr for fram og tilbake. Blir ikke lang tur, dit, slipp av en passasjer og tilbake. Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Flyttet nettop hit fra Narvik. heihei Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er ifra målselv, men jobber i ramfjorden nå, og har leilighet i tromsø. Grei by det, men _hater_ å kjøre i tromsø.. folk tuter i hytt å gevær, for ingenting.. Utelivet i tromsø er ganske bra da! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Nei, Tromsø blir man virkelig lei av i det lange løp, i allefall utelivet. Men tror det har noe med at jeg er veldig vant med det, for hører jo fra studenter i Tromsø om hvor bra dem syns det er (Selv er jeg totalt frelst av utelivet i Trondheim liksom). Men føler at det var en god ting da jeg flytta for et år sia, for nå savner jeg faktisk byen litt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Tromsdaling reporting in Tromsø er en flott by, hvis man ser bort i fra den sinnsyke ordføreren og det fantastiske beløpet penger kommunen har. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Flyttet nettop hit fra Narvik. heihei fyyy din bonjævel! Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Født, oppvokst og boende i Tromsø! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Fra første post: Simen1 (Tr.heim atm.) Det uthevede kan sikkert slettes nå. Det er 5 år siden jeg flyttet tilbake. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Denne tråden hadde jeg helt glemt av. Jeg må dessverre melde at jeg ikke hører hjemme på listen lengre og må fjernes fra første post. Er visst blitt noen år siden jeg dro videre allerede. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Tror TS også har glemt denne. Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Drar "inn tell by'n" titt og ofte, men er vel i bunn og grunn en bøndeknøl Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Vokst opp midt i troms jeg. Så jeg er ofte der oppe Og nå er jeg boende der. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Siden denne tråden er ganske så død og jeg egentlig skal skrive eksamen tenkte jeg det var en god idé å høre med folket her inne: Hvem er den største Tromsø-kjendisen? Er det Per Parker, Per Mathias Høgmo, han søringen på Spiderman, eller kanskje Vortemannen AKA. "Har du 20 krona?". Kjør debatt. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (...) eller kanskje Vortemannen AKA. "Har du 20 krona?". Kjør debatt. Er dette han samme som tidligere siktet litt høyt med "har du en femtilapp"? Mener jeg reagerte sist da han bare spurte etter 20 kr.... Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ikke umulig. Han har skjegg, store vorter i ansiktet, og er ganske så høy. Må ikke glemme at han har halvlangt slitt hår også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå