isakm Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 De kommer til å få seg en iskald overraskelse!! :!: Lenke til kommentar
Intern Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Vært der før, flere ganger. Det hele begynte med en jente jeg møtte i Oslo for akuratt 3 år siden om 10 dager (9.) Tenker på å flytte sammen i Tromsø Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 jezz jezz, født og oppvåkst i Tromsø, men e utfløtta tromsøværing for øyeblikket Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg blir et tromsømenneske om 3 uker.. for 2. gang. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) De kommer til å få seg en iskald overraskelse!! :!: 8745908[/snapback] Synes dog vinteren (iallefall desember/januar) er kaldere i Oslo enn i Tromsø og de fleste andre steder på kysten i Norge.. Brr.. eneste jeg ikke likte med å bo der (13år). Nå bor jeg i finnmark og her er det jo tilogmed hvit snø! Endret 16. august 2007 av :chribruu Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Okei. Til Tromsøværinger: Er det noen som er litt god i DDR, eller som kjenner noen som er? Fordi hvis det finnes en person som er, ta kontakt så kan vi spille i lag. På Darklight har de en dansemaskin, den er best Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Yesh.. Tromsø is the town Bor i Målselvgata. Endret 31. august 2007 av LeanFear Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jah.. da var jeg omsider bosatt i Tromsø gitt. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Velkommen skal du være! Litt småkjølig her akkurat nå, men vi har vel vært ute en vinternatt før? Tipper at du studerer ett eller annet, er jeg inne på noe der? Endret 3. september 2007 av CurSe Lenke til kommentar
Intern Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jah.. da var jeg omsider bosatt i Tromsø gitt. 9415492[/snapback] Jeg og. Kom hit på Torsdag for en uke siden. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hah, det var deilig å jogge i stygt vær i dag, men med en gang jeg kom inn så skinte sola som bare det... Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Velkommen skal du være! Litt småkjølig her akkurat nå, men vi har vel vært ute en vinternatt før?Tipper at du studerer ett eller annet, er jeg inne på noe der? 9415664[/snapback] Kulda plager meg ikke stort da jeg denne gang kom flyttende nordfra.. Studerer ikke, nei, men det gjør frøkna, som er årsaken til oppholdet her Vinternatt is my middle name. EDIT: Nå er det bare å håpe at Canal Digital kjapper seg litt her. Liker ikke å låne nett. (får inn et svakt usikret signal (og 25 sikrede) her, men man klarer jo ikke la være. Er dog diskret. sukk. CD kom til meg! Endret 4. september 2007 av :chribruu Lenke til kommentar
Intern Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Må bare si at jeg synes det er utrolig mange her i Tromsø som har internett fra Canal Digital! Er ikke så mange i som har CD i Oslo... Lenke til kommentar
valentino Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Dere må dessverre fjerne meg fra listen nå. Har flyttet videre sørover for å ta mastergrad. Befinner meg stort sett i Bodø nå, men er innom tromsø en gang i blant for å besøke dama. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 De som er tøffest har fiber fra Tromskraft! Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Får vel oppdatere listen da flere nye navn dukket opp, når jeg har tid.. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 jeg har nå bodd i tromsø i 11 måneder. vet ikke hvor lenge jeg blir, det er det NAV som bestemmer. Jeg jobber på dataavdelingen til Tromsprodukt, den ligger i tomasjordveien på fastlandet retning kroken. på IRC heter jeg Waiz3 farter rundt i en lyseblå mazda med 2 rambrikker hengende i speilet og bor mellom reinen skole og troms fisk (oppi skråningen) holder også på med airsoft om noen ville finne på å prøve besøk siden vår: www.airsoft-tromso.com Lenke til kommentar
Thel Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Heihei alle tromsøværinga! Er født, og oppvokst i Tromsø, og bor her fortsatt! Ellers er det ikke så mye å si om byen, for de fleste andre her vet vell rimelig godt hva som skjer rundt om kring;) Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hva synes tromsøfolket om at Politimester Fyhn vil stoppe sjenkingen klokken 01:00 for å få stopp på uroligheter i gatene om nattene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå