ivarhoff Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg får en mail fra person A. Mailen er sendt til mange, inkl. min sjef. Person A får mail tilbake (autosvar) fra sjefen min om at han ikke er på kontoret, men med MEG som avsender. Hvordan kan dette ha seg? Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 «Leser sjefen mailen min?"» Ja, jeg leser mailen din. Det var innenriks-, nå over til utenriks-nyhetene. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Alle leser mailen din. Særlig den sneilemailen som noen ganger dumper ned den metallkassa som henger utenfor huset ditt et sted. Du blir også avlyttet av PST, og barneskolen du gikk på har lekket ut mappa di. Jeg har en ting til om sjefen din: Sjefen din leser ikke bare mailen din, men modifiserer den og han fant ut av den jobbsøknaden du sendte og skrev om på din vedlagte CV. Så nå får du nok ikke noen jobb et annet sted. Du må enten gå arbeidsledig eller bli sittende i din nåværende stilling, paranoid som du er!! The truth is out there. * Lenke til kommentar
swearegen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hvis dere har en Exchange mailserver, så har det nok noe med innstillingene der å gjøre...Hvis sjefen vil spionere på deg, og han da ikke er helt blåst, så velger han nok en mere usynlig måte, feks ved å kjøre en god keylogger som spector pro, eller e-blaster hvis han vil lese mailen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå