robiwan Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg har modda xboxen min og lagt in den nyeste XBMC. Når jeg går gjennom netverket mitt finner jeg mp3 mappa, men når jeg åpner denne vil ikke XBMC liste alle mappene som er under der igjen. Noen som har forslag til hva som kan være problemet? Finnes det begrensinger på hvor mange mapper han kan liste opp? trur det er nærmere 900 mapper under denne hovedmappa... Lenke til kommentar
nitro_ Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Xboxen bruker fatx filsystem. Dette medfører en del begrensninger dessverre, blant annet på lengden på filnavn. Hvis filnavnet er for langt eller inneholder noen kryptiske tegn, så blir de ikke listet opp. Mulig det er det som er forklaringen. En annen ting med sånne opplistinger, er at de krever litt minne. Xbox har bare 64mb å rutte med, og det er ikke så reint sjeldent at xbmc går tomt for minne... Endret 14. november 2005 av nitro_ Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Takk for svaret... Veit du hvilke tegn den ikke klarer og hvor lange mappenavnene kan være? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 For de av dere som lurer på det samme, støtter (etter det jeg forstår) fatx 42 karakterer og se på denne linken for hvilke karakter den støtter og ikke støtter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå