Vice Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Nyheten om russuphanismen som nå er i etableringsstadiet. Jeg ble skikkelig såret 5158282[/snapback] Dersom personen ikke kunne beskrive hvorfor dette var dumt(i forhold til andre religioner) så er jo utsagnet komlett verdiløst/tankeløst. Ergo overhodet ikke noe å ta i betrakning. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Religionen deres mangler et vesentlig element for å rekruttere troende: Hva får de igjen for strevet? En god religion må som minimum tilby evig liv, gjenfødelse, et spesifisert antall jomfruer når du kommer til himmelen, subsidiært tillatelse til å slå din neste ihjel skulle du ønske det. Eventuelt kan dere kompensere med goder på jorden. (300 kroner er neppe nok i den forbindelse.) Dere har selvsagt følgende: *Dersom en Russuphanist krever det, må en eventuell annen Russuphanist av det andre kjønn vise "omsorg" og kjærlighet, men kun dersom ingen vantro ser det. Men for at det skal være et trekkplaster må dere ha et møtested utenfor alfarvei hvor vantro ikke ferdes, og - av åpenbare årsaker - noe som trekker de første jentene til menigheten. Geir Endret 16. november 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
co2 Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Så sant så sant. Får ha noen åpenbaringer når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 *Den rosa elefant-guden er gud dersom han eksisterer og måtte inneha allmektighet. Jeg synes det blir litt rart dersom ens egen religion faktisk tviler på om deres "gud" eksisterer, som nedfelt i deres ti bud. Faller det ikke litt fra hverandre dersom religionen selv sår tvil om at den samlende enhet muligens ikke finnes?? Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg fikk en visjon av den Rosa elefanten i går natt, jeg så en flaske med ren 100% sprit som kom fra en spring i en vask. Så så jeg en flaske med 96% sprit, og en Lysegrønn ond mus, hvorpå jeg hørte den Rosa elefant si "blasfemi! blasfemi!". Jeg så også en øy, med masse overvektige damer, alle på øyen var overvektige, så ble jeg dratt over havet av den hellige Rosa elefant, til landet og jorden, og der var det bare nakne slanke damer med store patter, og jeg følte en indre ro. Så våknet jeg. Jeg vet ikke helt hva det betydde, men jeg tror beskjeden var at 96% ikke er rent nok, det er "urent" med mindre enn 100% sprit, og det må komme fra springen i alles vasker. Det andre synet tror jeg betyr at alle fine damer må gå nakne, og burde ta silikon, og at alle sterkt overvektige damer burde sendes til en egen øy. (Ikke ment som diskriminerende, jeg kan jo ikke noe for visjonen/åpenbaringen jeg fikk.) Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Religionen deres mangler et vesentlig element for å rekruttere troende: Hva får de igjen for strevet? En god religion må som minimum tilby evig liv, gjenfødelse, et spesifisert antall jomfruer når du kommer til himmelen, subsidiært tillatelse til å slå din neste ihjel skulle du ønske det. 5161459[/snapback] Og ikke minst tilgivelse hver gang du har gjort noe galt, uansett hvor gale det er eller om du har gjort mange ganger før. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Alle som skal bli komformert MÅ gjøre det i pengens navn. Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hey, hvis en mann som tror på et flygende spaghettimonster kan grunnlegge en religion, kan vi det og! Beam me up, Scotty! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå