czr Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hei! Er det noen andre også som synes at Storebrand sine reklamer er skikkelig deprimerende, der de prater om pensjonssparing, livsforsikring osv.. Seriøst. Får bare lyst til å gå og legge meg etter at jeg ser disse. Synes Storebrand er skikkelig ufine som sender de reklamene i beste sendetid. De skaper jo skikkelig trist stemmning. Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 heh, ja men de vil jo nettopp dette... skape dårlig samvittighet hos folk slik at de starter med sparing hos dem... dette er jo omtrent på samme nivå som diverse organisasjoner som sender kalendere med fine søte små hvalper som er hjemløse og håper at du vil donere penger til dem... mange gamle som ikke har hjerte til å lav være... de spiller på din dårlige samvittighet... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Liker de reklamene, de er rolige og en får følselsen av at de er ærlige i forholdt til andre. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg hater dem! Selvsagt finnes det ikke noe som uførekortet i monopol, men over halvparten av oss trekker det kortet før eller siden *snip* Fy faen så spekulativt. Harry selskap Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 No shit! Er sikkelig trasig med han gamle mannen som prater om livsforsikring. "Doktor, er jeg syk?! Spiller ingen rolle, jeg har livsforsikring i Storebrand". Uff, åsså den sentimental musikken i bakgrunnen. Nei, vet du hva, slike reklamer holder jeg meg frabedt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Synes det er fine reklamer, jeg. Mye bedre enn all den jalla-shit'en som man får servert fra klesselgere, sjampo-lagere, make-up-horer, osv. Måten folka snakker på og sånn, jeg synes de virkelig får en til å tenke. Konge at Dennis Storhøj er med i en av dem! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Synes at den reklamen er bra jeg, meget rolig og får en til å tenke faktisk over saken. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Fin tankevekker. Ikke vær så sytete, folkens. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 En av de bedre reklamene i dagens samfunn... Scorer høyt sammen med den nye byggmaker reklamen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå