hehehe Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Hei, Tok et bilde av en stein nederst i foss i demning.. Har lagt til litt blåtone og skarpet opp litt. Er dette et greit bilde, eller fortjener det slakt?? Endret 14. november 2005 av hehehe Lenke til kommentar
SoloNo Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Hei, Tok et bilde av en stein nederst i foss i demning.. Har lagt til litt blåtone og skarpet opp litt. Er dette et greit bilde, eller fortjener det slakt?? 5151585[/snapback] Bildet var veldig uklart, så det blir litt litt vansklig å vurdere stemning el.. Prøv å ta et nytt bilde hvis det lar seg gjøre. Bruk et stativ og litt kortere lukke tid slik at du får frem følelsen av at vannet renner men fremdeles holder seg klart Endret 14. november 2005 av SoloNo Lenke til kommentar
synsing Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Synes ikke kortere lukker trengs, den uklare og sløre vannflaten er etter min mening nødvendig for å få frem den mystiske og trolske stemningen. Synes det er bra. Kanskje litt for stort svart felt midt inni der, men men. Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Synes det var et ganske fint fossebilde, eksponeringen er omtrent perfekt i min mening. Synes spesielt det var artige former og farger oppå den store steinen. Det eneste jeg savner er å se litt mer av motivet. Synes kanskje det er litt snevert Lenke til kommentar
sirloko Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 No er ikkje eg en fotoekspert, men all kritikk er god kritikk? anyways så er eg enig med Oracel, dersom du får med meir omgivelsen rundt fossen, så trur eg bildet blir kjempebra! For steinen i midten vil likevel vere sentrumet i bildet. men så kan det jo være at omgivelsen ikkje står i stil med den mystiske fossen, men det vurderer du jo! Syns det var et tøft bilde eg! Lenke til kommentar
hehehe Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Takk for tilbakemeldinger.. Jeg er forsåvidt enig i det dere skriver.. Har lagt ved et annet bilde jeg tok der, men jeg synes muligens dette bildet mindre dramatisk og litt for mørkt muligens.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå