Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har bursdag snart i i sammenheng med dette tenkte jeg at jeg skulle ønske meg en mp3 spiller. Derfor lurte jeg på hva som er hottest på markedet atm.

Har sett endel på Sony NW-HD5, og liker denne veldig godt bortsett fra omtale om SS..

Hva er tøfft, best, og størst?

5151571[/snapback]

Sjekk ut Zen Sleek :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har bursdag snart i i sammenheng med dette tenkte jeg at jeg skulle ønske meg en mp3 spiller. Derfor lurte jeg på hva som er hottest på markedet atm.

Har sett endel på Sony NW-HD5, og liker denne veldig godt bortsett fra omtale om SS..

Hva er tøfft, best, og størst?

5151571[/snapback]

Sjekk ut Zen Sleek :thumbup:

5157402[/snapback]

Kanke si jeg liker den. Den er klumpete. Har hørt den bruker batteri mens den er av. De er dårlige på support osv....

http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&PNO=154800

og Sonic Stage har blitt byttet ut  på den.

5157717[/snapback]

Åssen er denne med batteritid osv? Meninger, erfaringer?

Flere forslag til en 20gb hd? Under 3k

Lenke til kommentar

venter selv på nwa3000, lanseringsdato var først 7.november, men tar litt før den slår ned i butikkene..

35 timer batteri, forskjellige nye søkemetoder på spilleren(100 mest spilte, initial søk i album, artist, tittel osv..), fet design(det er ikke mulig å se skjermen når den er avslått!) håper på samme lyd som i nwhd5 som jeg hadde for en stund siden..

nwhd5 kan anbefales på det varmeste, men nwa3000 er jo litt fetere da ;)

sonicstage blir forresten verktøyet du bruker for å overføre til nwa3000/1000 også, de har rett og slett bare ligget inn "connect"software som det kan handles musikk online på... håper sony biter i det sure eple snart og lager skikkelig programvare, da er ipod i mine øyne død, batteritid lenge leve!

mvh tor erik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...