Joachim Murat Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Tenkte jeg omsider skulle slå til med disse 2048-brikkene fra TwinMos, men klarer ikke finne noe info om det er noen kompatabilitetsissues med hovedkortet mitt, Asus A8N-SLI Hk står nemlig ikke på listen på Twinmos sin side og jeg finner ikke noe på asus.com. Noen som har noen erfaringer med disse eller vet om noen hk-ramkompatabilitet oversikter noen andre steder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Tenkte jeg omsider skulle slå til med disse 2048-brikkene fra TwinMos, men klarer ikke finne noe info om det er noen kompatabilitetsissues med hovedkortet mitt, Asus A8N-SLI Hk står nemlig ikke på listen på Twinmos sin side og jeg finner ikke noe på asus.com. Noen som har noen erfaringer med disse eller vet om noen hk-ramkompatabilitet oversikter noen andre steder? 5151536[/snapback] funker bra her... Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Kjører 2x512 TwinMos her på mitt A8N-SLI Deluxe. Lenke til kommentar
Joachim Murat Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Jaja, da får vi satse på at det går greit. Takk for hjelpen folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå