Orjanp Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Etter ønske vil jeg nå opprette en Ukens tilbud diskusjonstråd hver uke. Her kan ukens tilbud diskuteres fritt. Hvis det blir aktivitet i denne tråden, vil det bli et permanent tiltak. Ørjan... Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hva med å starte hver ukes tilbud tråd med nettopp en samling over ukens tilbud? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Sounds good to me. Er det forresten bare meg som reagerer på at ukens tilbud i det siste har bestått av ualminnelig mye ræl? Syntes liksom tilbudene var bedre før (akkurat som at det var mye mer snø om vinteren da jeg var liten, omtrent). Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hva med å starte hver ukes tilbud tråd med nettopp en samling over ukens tilbud? 5151343[/snapback] Er det ikke det vi har HER Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Må vel si meg enig - lite av de skikkelige KNALL tilbudene! Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Det siste halve året har jeg omtrent ikke blit fristet til å kjøpe noe, Netshop sine "Mandags salg" har vært ganske grei men nå er det bare motorsag og frityrkokere som er Inn på webshoppene. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Perfekt at du starta med en seperat tråd Orjanp, håper dette faller i smak, og at blir en vane at folk bruker denne til og diskutere tilbudene og andre ting rundt det Slik at den andre bare blir med tilbudene, da blir det litt mere oversiktlig tror og håper jeg da I hvertfall bra med et lite prøveprosjekt Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 250GB WD HDD til 725,- @PSData er småpent Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Kommer aldri til å røre WD disker mer. Alt for mange som har dødd av dem. Gi meg et skikkelig merke til den prisen heller Lenke til kommentar
monster11 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 http://www.mpx.no/default.aspx?phg=11 Billig Minne! FØR 994,- NÅ KUN 1 025,- he he Lenke til kommentar
samson Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Er tilbodet på den bærbare på komplett noko å trakta etter? FSC Amilo A1650G? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 denne linken til multimediaexpress.no http://www.multimediaexpress.no/aspx/info....xt=Ukens+tilbud hva med å bare gjøre den om til:www.multimediaexpress.no p.g.a at den andre funker ikke så man må jo fjærne: /aspx/info.aspx?info_id=68txt=Ukens+tilbud alikevel. Og er det bare meg eller fortjener ikke http://www.datakompaniet.no/ å være med? Makan til ROTETE side pluss at man vet jo aldrig hva som er på tilbud der da det ikke er noe som helst info. Prøvde og trykke på kjøp på en av tilbudene dems gikk til kassen og der sto det bare ukens tilbud 1 xxx kroner. Ja flott det, i hvertfall om man tar den til 2000 kroner, da er det bare å gå å vente på hva i huleste man får for noe. Hva er andres meninger om datakompaniet.no, ikke at dette skal bli noe annen diskusjon enn om at det er nødvendig og ha den med på ukens tilbudlista! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå