Lollapalooza Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hei, vurderer å skaffe bredbånd på hybelen, og lurer på hvilken leverandør som har den rimeligste prisen. Jeg trenger ikke all verdens båndbredde, 1mbit eller 2mbit er nok. Skal ikke ha fasttelefon ettersom jeg regner med at det koster ganske mye ekstra. Forslag? Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hvor befinner du deg i den store vide verden? Leverandører som er tilgjengelig er det stor variasjon på rundt om i Norge. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Hybelen ligger på koppang. , så det er vel ganske begrenset hvem som leverer dit... Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Så lenge du ikke velger NGT, finnes det mange gode leverandører. Kan selv anbefale bluecom/catch. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hybelen ligger på koppang. , så det er vel ganske begrenset hvem som leverer dit... 5151362[/snapback] Koppang i østerdalen? Går ut fra at Fjellnett leverer der, men de BØR du styre unna. Bluecom er et bra valg. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) www.telepriser.no Endret 14. november 2005 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Men når man ikke skal ha fasttelefon, så tilkommer flerfoldige kroner, og da blir prisen ganske så stiv, ihvertfall hos bluecom, )1,5mbit 349,-+79 kr/måned +999 kroner montør...) Edit: Så at Fjellnett leverer gjennom kabel, som jeg har... er det noe å satse på? Endret 15. november 2005 av LifEstEElEr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå