MonZteR Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hei! Jeg har nylig kjøpt meg et nytt-brukt SB audigy 2 zs kort Lyden har klart blitt bedre enn før. men det er et lite MEN, hvorfor klarer ikke BF 2 Ultra high quality på lyden? Jeg har sjekka readme-fila, ang. suported lydkort, der det står ramset opp mange kort fra creative, men IKKE sb audigy 2 ZS. Mitt spørmål er: finnes det en driver som fikser problemet ang. BF 2... eller enda bedre: finnes det en oppdatering til BF 2 som gir støtte for flere spesifikke lydkort? Takknemmelig for alle svar Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Ultra High krever vel X-Fi lydkort fra Creative...... Enten Fatal1ty eller den aller grommeste utgaven.... Lenke til kommentar
MonZteR Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 JAJA... Takk for svar... Ser ut til at det ikke er noe håp for super lyd med mitt kort Har leiti litt, og finner ingen ting må nokk bare leve med high quality Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Ville heller valgt Audigy 2 ZS Platinum Pro fremfor SB X-Fi Fatal1ty eller toppmodellen. Det er fordi X-Fi ikke er støttet i andre OS enn Windows. Men Audigy 2 ZS, derimot, er støttet i både Linux/BSD/UNIX (Solaris). Og Audigy 2 ZS gir meget bra lyd uansett, så jeg tror du blir fornøyd. High Quality og Ultra High Quality... Du merker sikkert ikke forskjell uansett. Lenke til kommentar
MonZteR Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 HEHE... Takk for svarene Uansett er jeg fornøyd...... audigy 2 zs ER merkbart bedre enn de integrerte korta "Audigy 2 ZS gir meget bra lyd uansett, så jeg tror du blir fornøyd. High Quality og Ultra High Quality... Du merker sikkert ikke forskjell uansett." Tror jeg må si meg enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå