sniKsnAK Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Jeg fikk nettopp en defekt 17" skjerm (gratis) Jeg testa den og den funka fint..men den var liksom litt mørk. Er det noen metode for å få den lysere ? Jeg har gått på instillinger og stilt inn lyst..men fargene blir liksom litt "shabby". Så kan jeg lodde noe inne i skjermen eller er den ødelagt ? Eller finnes d noen programmer som fikser dette ? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Ta med skjermen til en TV-reparatør. Han har et instrument for å regenerere billedrør. Før øvrig så kan det være andre årsaker til at bildet er kontrastfattig. Lenke til kommentar
sniKsnAK Skrevet 1. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2001 Naboen min er tv opperatør..ta en liten prat med ham :smile: Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Du kan filme mens du kaster skjermen ut fra en høy bygning, og selge tapen til TV. Da har du fort råd til ny skjerm :razz: Lenke til kommentar
sniKsnAK Skrevet 2. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2001 Heheh, ja det hadde vørt en god ideè :wink: Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Husk at du må ha en forjævlig lang skøteledning slik at skjermen er på når den eksploderer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå