kilogram Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 AOL vil tilby gratis TV-serier AOL vil gjennom en avtale med Warner Bros. tilby gratis nedlasting av gamle TV-serier. Haken er opp til 2 minutter reklame i en 30 minutters episode. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Bra tiltak! Jeg håper at de legger ut gode serier. Hvordan vil det bli for brukere her i Norge? Vil det gå tregt? Edit: Gjelder dette bare for brukere i USA? Endret 14. november 2005 av efikkan Lenke til kommentar
laerda Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 To minutter reklame på tretti minutter er mindre enn på reklamekanalene jeg har, så det hørtes ikke så ille ut. Bra tiltak, synes jeg. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Utrolig bra. Håper noe lignende kommer til Norge også Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Jo, 2 minutter reklame på 30 minutter er ikke så galt, men jeg ser ikke for meg at det vil ta helt over for deling via P2P siden P2P tilbyr et bedre produkt (0 minutter reklame). Jeg tror reklamen må integreres mer i seriene og ikke være mulig å fjerne uten å fjerne handlinga. Først da tror jeg reklamepauser og P2P blir overflødig. En sånn taktikk vil sikkert være vanskelig å integrere uten at det går for mye ut over serien så jeg tror reklameinntektene vil synke en god del hvis de gjør det. Noe som sikkert gjør at de prøver alle andre muligheter før det. Endret 15. november 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
laerda Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 De kunne jo gjort det slik at hvert sekund, så er et av bildene vi ser et reklamebilde. Om man gjør det med interlacing så burde det bli vanskelig å fjerne reklamen, vi blir påvirket av den og vi slipper å se den (iallfall bevisst). Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg tror reklamen må integreres mer i seriene og ikke være mulig å fjerne uten å fjerne handlinga. Jeg er bare litt bekymret for den kunstneriske integriteten hvis alle filmskapere skal tvinges til å integrere reklame. Ser for meg at noen jekker opp en cola-flaske i Ringenes Herre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå