int20h Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Prøveversjoner av Pentium M har blitt merket på nytt og selges som originale prosessorer på det asiatiske markedet. Les mer Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Trodde disse ES versjonene var veldig ettertraktet jeg Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Trodde disse ES versjonene var veldig ettertraktet jeg 5150977[/snapback] Les heile artikkelen så skjønner du. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Men hva er problemet avgrenset av? Det sier artikkelen ingen ting om... -KJ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Det rapporteres at noen butikker på det asiatiske markedet har solgt prøveversjoner av Pentium M som originale prosessorer. Det betyr vel at noen har klokket disse ES høyt, ikke vært fornøyd, og byttet de ut med ekte godkjente CPU'er med høy hastighet. Denne gangen er det prosessorer som har blitt distribuert til PC-produsenter som har lekket ut ifølge en talskvinne for Intel i Beijing. Problemet skal være avgrenset. jevel: Det er sikkert avgrenset til at Intel vet hvilke(n) produsent(er) disse CPU'ene stammer fra og sammenligner tallene med hvor mange ES CPU'er disse produsentene har mottatt. Altså avgrenset til et gitt antall CPU'er. Siden hvert selskap sikkert ikke får så veldig mange ES CPU'er så er det trolig bare noen enkelttilfeller av kunder som har blitt lurt med slike CPU'er. Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Det første som slo meg var at det neppe kan være så veldig store volumer med ES prosessorer der ute... Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg har kjent med at de ES prossesorene er utrolig mye høyere klokket enn standard versjonene. Husker i begynnelsen så var den en som hadde en ES prossesor Operton som var klokket 2,4Ghz. Alstå sommeren 2003. Skal ikke se vek at de prossesorene er klokket utrolig mye mer enn standard versjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå