XzIz0 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 lurte på om hvis jeg bestiller en blank operatør logo til min w800i om den bare forsvinner eller om d blir bare en hvit flekk der den var. Så slik ut da jeg skulle bestille det =\ har netcom hvis det har noe å si Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Det blir nok en hvit flekk. Det er tilnærmet umulig å fjerne operatørlogoen på W800i. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Det finnes gjennomsiktige logoer, er noe usikker på hvor jeg fant dem. Onkel Google har sikkert en løsning på ditt problem Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Det finnes gjennomsiktige logoer, er noe usikker på hvor jeg fant dem. Onkel Google har sikkert en løsning på ditt problem 5151661[/snapback] Sikker på at disse funker til W800i? Vet at med Nokias Series 40 og 60 mobiler er dette ganske enkelt, men så langt har jeg inntrykket av at det ikke går på W800i. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Det er meget mulig, men jeg skal ha det til at jeg kom over en slik operatørlogo til SE for en stund tilbake. Skal se på saken når jeg får tid.. Endret 14. november 2005 av Dolce_vita Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 arehei, tilnærmet umulig? hvordan er det mulig da, om det går? Lenke til kommentar
circutfire Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Kan man ikke slette operatør logoen på noen måte? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Kan man ikke slette operatør logoen på noen måte? 5245977[/snapback] Operatørlogoen kan ikke fjernes på noen som helst måte hvis du har Sony Ericsson K750i/W800i.. den eneste løsningen er å ta i bruk en layout hvor fargen til operatørlogoen tilnærmet "går i ett" med bakgrunnsbildet! Da blir operatørlogoen vanskelig å se.. Endret 3. desember 2005 av escobar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå