Gå til innhold

Skjerm på bærbar pc!

zimsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener personlig at 15" skjerm er det beste! Widescreen er perfekt hvis du ser mye film, men ellers blir det "feil". 17" wide, da fAr du en alt for stor og tung laptop.

Konklusjon ~Jeg mener du b0r velge en 15"SWGA+, litt uvant til A begynne med (innsynsvinkel), men den blir helt kjempe etterhvert!

Sorry for feil med bokstaver... skriver for 0yeblikket med engelsk tastatur!

EDIT> mer tekst.

Endret av MeFF

Som han før meg skrev kan pcen bli litt tyngre med 17" men ikke så mye tyngre. Men er d slik at du syns at 15" blir litt lite, d synest iallefall jeg. Jeg ville nok ha valgt 17"skjerm. Men som sagt er d smak og behag som gjelder. Gå inn på Elkjøp eller noe å se på de bærbare der. Prøv deg litt på en pc med 15" ,en pc med 15,4" og en pc med 17" så finner du antagelig det du synest passer best for deg.

Endret av Skrote

Hei,

Er både enig og uenig med de over meg.... Valget av skjerm, kommer jo litt an på hva du skal bruke laptopen til.

F.eks når jeg gikk på skole, falt valget på en laptop med 15' skjerm (CL56), da jeg ville ha en pc som var BÆRBAR.... :D Valgte en 15' med 1400 x 1050 oppløsning (gikk da fra en stasjonær med 1024 x 768).

Men nå er jeg i full jobb, og pcen står 90% i ro, og da falt valget på en CL77 med 17 widescreen. Laptopen blir da veldig stor og tung, men en 17' WS skjerm med 1920 x 1200 oppløsning er herlig...

Som Skrote nevner, er det sikkert lurt at du ta deg en tur og tester laptoper med forskjellinge skjermstørrelser.

Mvh Senshi :thumbup:

Hei,

Er både enig og uenig med de over meg.... Valget av skjerm, kommer jo litt an på hva du skal bruke laptopen til.

F.eks når jeg gikk på skole, falt valget på en laptop med 15' skjerm (CL56), da jeg ville ha en pc som var BÆRBAR....  :D  Valgte en 15' med 1400 x 1050 oppløsning (gikk da fra en stasjonær med 1024 x 768).

Men nå er jeg i full jobb, og pcen står 90% i ro, og da falt valget på en CL77 med 17 widescreen. Laptopen blir da veldig stor og tung, men en 17' WS skjerm med 1920 x 1200 oppløsning er herlig...

Som Skrote nevner, er det sikkert lurt at du ta deg en tur og tester laptoper med forskjellinge skjermstørrelser.

Mvh Senshi :thumbup:

5153552[/snapback]

Jeg kommer vel ikke til å "bære" maskinen så mye rundt , så om maskinen blir stor og tung har vel egentlig ikke så mye betydning , jeg vil ha en skjerm som først og fremst gir en fin spillopplevelse , så da virker det vel ut som at valget fallker på en 17" , så da er det bare å begynne letingen etter en flott spillmaskin med 17" skjerm , anbefallinger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...