Gå til innhold

Bordvifte i kabinett-dør

Donald Duck

Anbefalte innlegg

Hei alle kjære landsmenn undt kvinnsment:P

På jobben så har vi en sånn bordvifte som vi egentlig aldri bruker (Noe ala detta: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307998&cks=PRL) å som kun tar opp plass og blir støvete.

Jeg er ofte plaga med at det blir altfor varmt inni kabinettet med sidedøra på, men vil gjerne ha den der fordi det ser litt kulere ut enn å kun se rett inn i rotete kabler og datadeler.

Jeg personlig mener at det hadde sett skikkelig fancy ut med en sånn bordvifte (altså selve vifta inni der) som spinner ut luft fastmontert på sidedøra. Er dette mulig, er det noen som har gjort no lignende før?

I og med at det er en veldig stor vifte og at den da kan flytte mere luft uten å lage altfor mye bråk (stemmer dette, correct me if i`m wrong:) så hadde jo dette vært ypperlig :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

D funker jo, men blir LITE stygt....

Hvis du "studerer" den vifta så må motoren & trafoen bakpå henge på, å skal du ha hele greia til å blåse ut så må denn klumpen inn i kabinettet...

Å du må ha egen stikk for vifta...

Så, jeg vil si dårlig ide.

(har tengt på det selv, å har brukt gulvvifta (40cm) mens cpu-vifta var gåen å ventet på ny..) Flytter jo VELDIG med luft, så der har du rett... ;)

Lenke til kommentar
Men finnes det ingen som selger vifter større enn 120mm, kanskje det er så lite etterspørsel etter det at det ikke produseres? :hmm:

5151038[/snapback]

til industrien selges "pc-vifter" på omtrent alle mål, jeg har et par liggendes den ene på 240mm, den andre på 400 mm - ulempen er at begge er 230V AC, og de er produsert av Delta... for å si det mildt: De BRÅKER! :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...