Gå til innhold

noen gode action filmer?

3raz3r

Anbefalte innlegg

Når noen sier Action-film, så er det nesten alltid sånn at "Walking Tall", fra 2004, popper inn i hodet mitt først. Aner ikke hvorfor, men jeg liker denne action-filmen veldig mye. En helt hjernedød Hollywood Action-film med kun helt greit skuespill. Uansett likte jeg den kjempegodt. Vet ikke hva det var med den.

5153201[/snapback]

Det er ikkje alltid ein film må ha supergode skodespelarar og eit plot som faktisk kunne ha skjedd for å være god, men det er desverre ein overflod av fantastisk dårlige actionfilmar.

Eit lite eksempel er xXx 2....kvar skal ein begynne liksom? No offense til dei som likte den, men eg satt og følte meg litt skjemd på vegne av Ice-T og resten av verda. :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The Rock  :thumbup:

5151429[/snapback]

Og "Heat" som stiller i samme überkvalitet

5153498[/snapback]

Feil, feil feil! The Rock er en helt grei action-film med generelt sett veldig god amerikansk Hollywood-helte-stemning (mye på grunn av musikken og dette med at det liksom er sånne bad-ass spec-foces som stormer ei øy). Filmen er veldig god sånn underholdningsmessig, og en flott action-film, men å si at Heat faller ned på det nivået blir feil!

Heat er en helt fenomenalt genial film, hvor karakterene har dybde, skuespillet er ufortreffelig, osv osv.

Heat er mer enn bare en action-film. Sier ikke at The Rock er dårlig, sier bare at Heat er så uendelig mye bedre. :)

Men begge to er gode alternativer til action-film, som er det trådstarter spør om. :)

Lenke til kommentar
The Rock  :thumbup:

5151429[/snapback]

Og "Heat" som stiller i samme überkvalitet

5153498[/snapback]

Feil, feil feil! The Rock er en helt grei action-film med generelt sett veldig god amerikansk Hollywood-helte-stemning (mye på grunn av musikken og dette med at det liksom er sånne bad-ass spec-foces som stormer ei øy). Filmen er veldig god sånn underholdningsmessig, og en flott action-film, men å si at Heat faller ned på det nivået blir feil!

Heat er en helt fenomenalt genial film, hvor karakterene har dybde, skuespillet er ufortreffelig, osv osv.

Heat er mer enn bare en action-film. Sier ikke at The Rock er dårlig, sier bare at Heat er så uendelig mye bedre. :)

Men begge to er gode alternativer til action-film, som er det trådstarter spør om. :)

5153587[/snapback]

word, anbefaler alle å se filmen med komentator spor fra Mann, mange av stedene han filmetm, (som det stede med kamphunder og chopshop var et ekte sted, ikke noe movie lagd, han forteller masse om da han kjørte rundt med ekte politi folk som var overaskende like karakterne i filmen, forteller om da han intervjuet folk i div hardcore fengsler.. mye tøft.

eks. på kul trivia: kule hullene du ser i bilene under rans senen, var ekte kule hull, de hadde tatt bilene ut i ørkene og skutt dem opp, og så malt over dem, så brukte de scuibes til å blåse ut malingen og kule hullene kom til syne

Lenke til kommentar

5153587[/snapback]

Hver sin smak :) Jeg personlig synes det helt motsatte av av det du sier. Heat synes jeg er en middelmådig film, mens The Rock er det noe helt spesielt med. ;)

Lenke til kommentar
Hver sin smak  Jeg personlig synes det helt motsatte av av det du sier. Heat synes jeg er en middelmådig film, mens The Rock er det noe helt spesielt med.

Derfor dette er min favoritt film helt siden jeg så den for en ca 10 år siden. Synes at action scenene er veldig bra konstruert plotet er konge, gode skuespillere og mass masse action. Og musikken er helt genial. Mange andre regisører som har brukt denne musikken i sine filmen etter The Rock. Med andre ikke enda en hjernedød action film. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...