Yakamaru Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Tja.. 3 Jeg bruker ofte.. Lenke til kommentar
malcite Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 bruker denne. Er en fan wp fra Queen's Blade, en nokså ecchi anime. Handlingen er ikke den beste, men den fenger på sin måte likevel Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 O.o du maker ikke sense.. åssen er det queens blade fenger? Lenke til kommentar
malcite Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 O.o du maker ikke sense.. åssen er det queens blade fenger? Hehe, du får laste ned episode 1 å sjekke den ut selv http://sfw.omni-downloads.com/ Disse har gode subs av serien (de holder forsåvidt på med å legge ut blu-ray utgaven av serien, men den vanlige serien har mer enn bra nok kvalitet til å se akkurat nå ) Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 jeg har sett det. og forøvrig en kalender elns også. fengte ikke. Lenke til kommentar
malcite Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 jeg har sett det. og forøvrig en kalender elns også. fengte ikke. hehe, vel det er litt smak å behag på den serien der, men syns den har sine gode punkter selv om storyen kan være litt slapp. Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 En ting som serien inneholder MYE av: PUPPER! Og jeg liker pupper. Men Queen's Blade er noe drit, fordi den mer eller mindre har ingen story, whatsoever. Bare et tonn med jenter som sloss om å bli dronning. Vil jeg ha fanservice, eller se dem nakne, titter jeg heller på Hentai, for å si det sånn. Lenke til kommentar
malcite Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 En ting som serien inneholder MYE av: PUPPER!Og jeg liker pupper. Men Queen's Blade er noe drit, fordi den mer eller mindre har ingen story, whatsoever. Bare et tonn med jenter som sloss om å bli dronning. Vil jeg ha fanservice, eller se dem nakne, titter jeg heller på Hentai, for å si det sånn. Ikke uenig, men noen ganger syns jeg det er greit å bare ha en totalt lame serie (handlingsmessig) å se på med bare noe å se på likevel, men det er bare meg da Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ikke uenig, men noen ganger syns jeg det er greit å bare ha en totalt lame serie (handlingsmessig) å se på med bare noe å se på likevel, men det er bare meg da Hehehe, sant det. Gjør det selv, noen ganger. Serien kan suge mer enn et svart hull, men titter på serien for det. @ Keith White: Råfete bakgrunner. Spesielt den siste, den vare bare RÅ. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 ATM og for noen min sia Lenke til kommentar
n4w Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Bruker denne for øyeblikket. Fra Eureka Seven. Fantastisk anime. Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Tja.. Tre bakgrunner jeg bruker noen ganger.. Lenke til kommentar
silinox Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Yakamaru hva er den midterste anime heter + Bible black = hentai? u pervert :!: Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Yakamaru hva er den midterste anime heter + Bible black = hentai? u pervert :!: Den heter "Beet, The Vandel Buster". Er ikke så veldig bra sånn story-vis, men Poala (hun som er i det midterste bildet) er jo litt søt, da.. :3 Bible Black Wallpaper?? Hvor? Oh, right.. Var JEG som lastet opp den.. u pervert :!: Har bare en smiley til den kommentaren; Endret 4. oktober 2009 av Yakamaru Lenke til kommentar
malcite Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 u pervert :!: Har bare en smiley til den kommentaren; Har bare en smiley til den Bible Black er jo bare digg engang iblant Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Vel, hva kan jeg si? To digge wallpapers.. :3 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Nei, på tide å laste opp noe goodies.. http://www.megaupload.com/?d=LZO0HWDA 90MB med Neko wallpapers. Enjoy! :!: Er det noe som du ikke liker med zippen, gi meg en PM eller noe.. Endret 20. oktober 2009 av Yakamaru Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Bakgrundsbildet jeg bruker nå for tiden Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 et par fra meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå