Catkin Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Er det fra en serie eller en film? Jeg er faktisk ikke sikker. Jeg bare fant det. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 hadde det vist personen fra forran eller nærmere kunne jeg vært sikker, men tror det der var fra kumo no mukou? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Bruker nå et bakgrunnsbilde med motiv fra Nausicaä: Princess of the Valley of the Wind (som dere sikkert ser): Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nåværende. En passende bakgrunn mens man går våren i møte. Er det fra en serie eller en film? Den stilen er ikke til å ta feil av, skriker Makoto Shinkai lang vei. Hvilken film det er er jeg ikke sikker på, men tipper enten: Byosoku, 5cm per second eller The Place Promised in Our Early Days Lenke til kommentar
flakken Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Har nå skiftet til en ny wallpaper, denne fra en av mine favoritt hendelser i One Piece. OBS: Spoiler Endret 9. mars 2009 av flakken Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ser ut som om det kan stemme, Venesis. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 nope, her ikke byosoko 5cm. og jeg trodde også det er komu no mokou, men det var det vist ikke=\ Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Tja.. 3 til som jeg bruker av og til.. :3 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Ble tipset om denne her - 4Scrape - Velg random, også er det bare å refreshe siden ubegrenset Sikkert noen som kjenner til den, men jeg poster uansett. edit: fikset enklere link =) Min bakgrunn på den *skryte* nye Macbooken min *skryte* er ihvertfall denne - Endret 2. mai 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 uber side! viste ikke om den:P takk=P før hadde jeg en piecefull gunslinger girl backgrunn med himmel n shit. ny: Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 mm. har en fra minami ke nå. Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Dette er min (ikke jeg som har lagd den da). Hatt den noen dager nå. Endret 3. mai 2009 av Haventh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Dette er mitt dual-screen wallpaper som jeg bruker na, jeg aner ikke hvor det kommer fra. Jeg bare fant det tilfeldigvis pa en side. Jeg har modifisert det litt i PS for a fa det til a passe min skjerm bedre. Der er ganske fa Dual-screen bilder her, hadde vert kult a se noen flere. Endret 10. mai 2009 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Den var utrolig fet! Kult om noen har peiling på hvor det er fra Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Du finner en god del dual screen wallpapers på 4scrape som jeg linket til litt lengere opp i tråden, bare søk "dual screen". Den som mattivc bruker ligger der blant annet Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Dette er det bildet jeg har nå: Jeg har hatt det en stund nå. Endret 13. mai 2009 av Thrinduil Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 For øyeblikket bruker jeg denne: Men jeg har et spørsmål, lagde et signatur bilde her idag og lurte på hva dere syntes? Var ikke helt sikker på om jeg gadd å poste ny tråd så jeg tar det heller her siden det er relativt nære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå