knutby Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Tenkte jeg skulle se om jeg fikk til platebrekking uten plateholder, dvs. bruke et stativ til å holde plata. Men resultatet ble heller bedrøvelig og blør nå på knokene:( Noen som vet om en bra måte å lage dette på? Platen er "The "ultimate" Martial Arts Board", tror det er standard plate. For de som ikke tar det, dreier det seg om Taekwondo. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Spør mordi om hun vil holde? evt en kompis Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Spør mordi om hun vil holde? evt en kompis 5150520[/snapback] Vil ikke ødelegge mamma, og kompisene mine gidder ikke mere en ett brekk:( edit: tror de får vondt i handa Endret 14. november 2005 av Loffelur Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Eksplosivitet er -alt-. Gi alt rett før du treffer, og enda mer når du treffer. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Nei sier du det... Men når ikke stokkene takler det er det et lite problem.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Har du planken på noe som gir etter, det være en svak mor eller myk stol, er det umulig å knekke. Om du begynte å blø kan det nok ha noe med at du treffer litt feil, altså ikke med hele flaten på en gang. Blir veldig mye belastning på lite område om du ikke gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå