Doc Watchtower Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Ign.com kommer med et artikel angående forhåndsbestillinger av xbox 360 og leveranser. Etter en rundspørring mener de at, med mindre man har allerede forhåndsbestilt, man i verste fall må belage seg på å vente til april 2006 lenken her Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Steike. Min logiske sans sier meg at det er temmelig feil. Forresten, releasedatoen er fortsatt 2. desember her til lands? Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Steike. Min logiske sans sier meg at det er temmelig feil. Forresten, releasedatoen er fortsatt 2. desember her til lands? 5150247[/snapback] Aye, men hvis du ikke har forhåndsbestilt betyr det sovepose og termosflaske og en natt utenfor Elkjøp. Jeg forhåndsbestilte hos komplett i september og har fått høre at jeg kan få den i hendene før jul hvis jeg er litt hedlig med posten. Det siste er jo en contradictio in terminis. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hehe. Jeg skal ikke ha Xbox 360, men en kompis skal ha, og han har forhånsbestilt. Vi skal ha tomanns-lan den helga, og han tar med Xboxen. Det skal bli artig. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Å måtte vente til april er bullshit. MS stipulerer med å selge 3 millioner konsoller de første 3 månedene. Det vil strømme på med konsoller etter hvert. For alt vi vet er launchen bare hypet opp og det er like lett å få fatt i en XBox 360 på Elkjøp den 8. desember som det skulle være den 2. desember. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg tenker å tusle innom en lokal elkjøp og plukke opp boxen den 2. desember. Har ikke forhåndsbestilt, men er likevel sikker på at de har tilstrekkelig til alle som vil også en stund etter denne dato. (Om jeg tar feil skal jeg legge meg flat og poste en ydmykende post i denne tråden.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 April 2006 er vel litt drøyt, men tror det er veldig avhengig av hvor du befinner deg - Indre Geithus Data & Flis og den typen sjapper er neppe høyt prioritert, det er vel derfor det er nevnt som et slags "worst case scenario". Microsoft vil vel fabrikere konsoller rundt klokka sålenge det er stor etterspørsel. Men at folk må belage seg på å vente til nyåret er det vel liten tvil om. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Å måtte vente til april er bullshit.MS stipulerer med å selge 3 millioner konsoller de første 3 månedene. Det vil strømme på med konsoller etter hvert. For alt vi vet er launchen bare hypet opp og det er like lett å få fatt i en XBox 360 på Elkjøp den 8. desember som det skulle være den 2. desember. 5150874[/snapback] Diverse markedsanalytikere mente at det var ett veldig forsiktig tall fra MS sin side. Men tiden vil vise.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 tviler veldig sterkt på at man må vente til april.. jeg har ikke forhåndsbestilt en gang men jeg tror faktisk jeg kan klare å få tak i en på lanseringsdagen her hvis jeg drar dit tidlig \ er innom noen butikker. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg tror nok April er ganske drøyt ja. Men mangelen på konsoller i USA virker ganske troverdig i alle fall. Jeg har den siste uka lest innlegg i diverse forum der fra folk som har sjekket med butikkene sine etterhvert som de har fått inn utstyr og bekreftelser på antall konsoller, og noen butikker får svært få i forhold til hva de ble lovet opprinnelig fra leverandør, f.eks 20 stk i stedet for 150 som ble lovet osv.... Sjekke denne linken f.eks. http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=602387 Det vi må huske på at dette blir ikke helt som tidligere lanseringer fordi den skjer så og si samtidig over hele verden. Jeg snakket med de på EB games og de virket rimelig sikre på å få inn relativt mange konsoller, men kunne ikke 100% love meg en når jeg var nr noen og førti på lista. Dette er noen uker siden nå. De sa at ved PSP lanseringen så fikk de beskjed om å stoppe pre order ved ca 60 stykk, men da dagen kom for lansering hadde de fått langt flere PSP'er inn på lager alikevel. Men jeg tror likevel dette blir annereledes når "hele verden " skal mettes samtidig. Dr.Peedee Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Tviler sterkt på at den blir utsolgt jeg.. Mannen jobber på Expert, og de har INGEN forhåndsbestillinger. Og de får inn endel.. Synes hele oppstyret er bare latterlig jeg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Kan si med en gang at hver enkelt butikk får ikke mange eksemplarer, kan si så mye at hvis en Expert/Elkjøp i nærheten får inn over 20 eksemplarer har de fått noen feilsendt (ikke regn med Oslo...). Det vil etterhvert bli vanskelig å få tak i en sånn en, en butikk som jeg vet om får f.eks. 14 m/ harddisk og 6 "core-versjoner". 60 konsoller på en by med 35.000 mennesker er vel litt lite? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 er en ganske så stor elkjøp her i tillegg til en expert, en spaceworld, og en thorn.. så tror de som vil ha den når den kommer vil klare det.. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 klart det er tull, butikker som elkjøp osv har jo ikke forhåndsbestillinger (jobber på en) og får massevis. Bare møte opp det. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 klart det er tull, butikker som elkjøp osv har jo ikke forhåndsbestillinger (jobber på en) og får massevis. Bare møte opp det. 5155681[/snapback] Vet du når dere får XBox 360 kiosker ? Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Komplett har jo fredles over 800 xboxer igjen av forventet levering.. så man kan jo bare bestille der. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg spurte nettop gamezone (i kr.sand) om de kom til å ha nok 360er til alle og de sa nei. De som var først til mølla fikk førs. Jeg bestilte i juli så jeg har store sjanser for å få Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 er det flere her som har bestilt fra spiderman? de sier jo at de ikke har fått nok xboxer til å dekke etterspørselen! blir litt små-nevrotisk jeg da, som bestilte i midten av okt. er det noen som har forhåndsbestilt derfra som har fått mld. om at de ikke får den allikevel? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 klart det er tull, butikker som elkjøp osv har jo ikke forhåndsbestillinger (jobber på en) og får massevis. Bare møte opp det. 5155681[/snapback] Vet du når dere får XBox 360 kiosker ? 5155695[/snapback] Du mener sånne man kan stå å teste på? Nei har ikke fått noe info om det. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Komplett har jo fredles over 800 xboxer igjen av forventet levering.. så man kan jo bare bestille der. 5162082[/snapback] NB: Vi er allerede utsolgt for denne pakken til lanseringsdato 2 desember. Bestiller du nå vil vi sikre deg påfølgende levering så raskt det bli tilgjengelig fra Microsoft. Tror alle de er reservert ja. Beste er nok komme seg opp tidlig og besøke en butikk som ikke har tatt imot forhåndsbestillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå