Plomma2 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hei I dag oppstod det et problem med iPoden min. Jeg plugger den i så blinker det Do not disconnect (som er helt normalt når jeg kobler den til), men før så gikk den bort etter ikke lange tiden, i dag holder den på i en evighet. Den var koblet til i 20 minutter og det blinket konstant. Det var ikke mulig å overføre sanger. Den åpnet heller ikke iTunes, som den pleier å gjøre når jeg koblet den til. Noen som har noen idéer? Takker for alle svar. - Plomma Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Funker kontakten ordtli? Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Prøv å resette iPoden: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61705 Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Ejecta den, da stoppa det å blinke. Den fungerer helt fint ellers. Kan høre på musikk og lade den via usb-porten, men jeg kan ikke overføre musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå