Gå til innhold

Dine erfaringer med Zepto Znote 2002


ngc6440

Anbefalte innlegg

Hva synes dere som eier en slik, og bruker den mer eller mindre daglig, om batterikapasiteten? De testene jeg har lest har jo påpekt at den ikke er av de beste på dette området. Synd hvis jeg f.eks. ikke kan se ferdig en DVD-film uten å måtte bekymre meg for om det er strømuttak i nærheten.

 

En annen ting er brenneren, som jeg har fått med meg at visstnok ikke har burnproof, hvor mye skal jeg vektlegge dette? Brenner ikke SÅ mange plater...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt min Zepto 2002 noen uker nå, og jeg er veldig fornøyd. Alt fungerer som det skal, og jeg har aldri hatt feil ved brenning av cder.

 

Men batterikapasiteten er et lite problem. Den holder neppe mer enn to timer dersom du skal se dvd. På en annen side er det best å koble den til en tv når du skal se dvd'er, og da er det jo som regel en kontakt i nærheten.

 

Men alt i alt er jeg VELDIG fornøyd med Zeptoen. Vurderte mange alternativ før jeg kjøpte, og når man ser på prisen får du masse igjen for pengene!

Lenke til kommentar

Har brukt Zepto Znote i 2 Mnd nå og kan ikke være mer fornøyd. Jeg har funnet ut en metode som gjør at batteri kapasiteten varer mye lengre;

Kjør powerstrip programmet og klokk ned skjermkort etc.

Kjør speedstep og klokk ned prosessor.

Da får jeg nesten 40 minutter lengre tid på batteriet, nesten over 3 timer.

Den er også bra til spill, jeg får 4750 poeng i 3dmark2001 som faktisk er nesten 1000 peoeng bedre enn barbara.no har testet den med.

 

Aurelius

Lenke til kommentar

Har brukt Zepto Znote i 2 Mnd nå og kan ikke være mer fornøyd. Jeg har funnet ut en metode som gjør at batteri kapasiteten varer mye lengre;

Kjør powerstrip programmet og klokk ned skjermkort etc.

Kjør speedstep og klokk ned prosessor.

Da får jeg nesten 40 minutter lengre tid på batteriet, nesten over 3 timer.

Den er også bra til spill, jeg får 4750 poeng i 3dmark2001 som faktisk er nesten 1000 peoeng bedre enn barbara.no har testet den med.

 

Aurelius

Lenke til kommentar

Er det noen som har testet znote 2002 sitt integrerte 802.11b utstyr? Kompatibilitetsproblemer med aksesspunkt? Hvilke aksesspunkt kan jeg regne med problemfritt oppsett med? Jeg bruker forresten VPN for å koble meg på internett. Noen forslag til hvilket merke aksesspunkt jeg kan benytte (som det er mulig å kjøre VPN gjennom)?

 

hilsen svindel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...