Gå til innhold

Bytte til Netcom,edge og 3g?


Anbefalte innlegg

Kan man bruke dette programmet sammen med Smart Talk og SmsMania?

Uten at det koster meg noe mer enn hav vanlig smsmania greia går ut på

 

https://netcom.no/bedrift/tjenester/pcsms.html

5257242[/snapback]

 

 

PcSms er gratis og kan benyttes sammen med smsMania. Dermed kan du bruke applikasjonen for å sende sms via din pc og ikke tenke på at du blir fakturert per sms du sender.

5257555[/snapback]

 

Jeg fikk ikke mitt SmartTalk-abbonement i kombinasjon med smsMania til å fungere med pcSMS. Legg merke til at programmet ligger under bedrifts-siden til Netcom! Det fungerer med Netcom BusinessTalk-abbonementet, så tror det kun er forbeholdt bedriftsabboenement..

 

En liten kuriositet, når jeg har brukt opp mine 25 gratis sms på Netcom MinSide og jeg fortsetter med å sende meldinger, så blir disse trukket fra smsMania-kvoten min. Jeg har sjekket dette ved å følge med på forbruket mitt og fakturaer, og det er litt merkelig fordi Netcom selv hevder at alle meldinger uten de gratis på MinSide skal koste penger uavhengig av smsMania. Noe andre som opplever dette?

5258280[/snapback]

 

Ja det programmet ligger under Bedrift delen, men hakke prøvd om

det faktisk fungerer.

 

Nå har jeg bare hatt SmartTalk i noen uker, så hakke fått brukt opp de 25 mld fra siden engang, men om man kan bruke smsmania kvoten etter å ha brukt opp

de 25 gratis ld er jo dette genialt.. Har du hørt med kunderservicen, hva sier dem om dette, selv om det står noe helt annet på siden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
pcSMS kan brukes med alle NetCom abonnement bortsett fra kontantkort og YoungTalk.

5259078[/snapback]

 

I stand corrected, pcSMS fungerer med SmartTalk og smsMania! Jeg har åpenbart hatt en eldre utgave av pcSMS liggende på pc'en min fordi når jeg lastet det ned fra Netcom og installerte det på nytt så fungerer alt strålende. Mye bedre grensesnitt enn å måtte logge seg inn på Netcom MinSide.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Koster det noe å få USIM-kort når man har gammelt NC-kort fra før da?

5231547[/snapback]

 

Nei, ihvertfall ikke hvis du ringer og bestiller fra NetCom

5232057[/snapback]

 

En venninne av meg ringte i dag for å bestille, men fikk beskjed om at hun måtte til forhandler for å få nytt usim-kort. Stemmer dette? eller er det bare Netcom ks som ikke har peil?? Hun fikk også beskjed om at dette ville være gratis hos en forhandler...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...