Domino Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Jeg har et Asus Geeforce2mx-kort og bruker TV-ut for kommunikasjon mellom TV og skjermkort. Nyere versjoner av Nvidia's drivere skal vistnok inneholde noe de kaller Dual View, et modus hvor du kan bruke to skjermer (tv+skjerm) og blant annet ha forskjellig oppløsning på de to skjermene. Dvs, skjermen din oppfører seg som normalt mens TV'n blir "extra" plass du kan dra vinduer til. Dual View skal vistnok kunne aktiveres på følgende måte: 1: Gå inn på display proberties og settings. 2: Over farge/oppløsnings-innstillingene vil det være to skjermer. Trykk på skjerm2. hm.. haaalt.. jeg har bare en skjerm her! (som vanlig) Andre nView-funksjoner som fks clone og span funker helt fint. Noen som vet hva problemet kan skyldes? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Tviler på at det kortet ditt støtter to skjermer samtidig(les har 2 ramdac), og da er det ikke store muligheter til å gjøre noe med det... Lenke til kommentar
Domino Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 Da er det isåfall noe spes med Asus-versjonen. Fungerer vistnok fint med Abit GF2mx. Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Quote: Den 2002-08-28 13:20, Civilix skrev:Tviler på at det kortet ditt støtter to skjermer samtidig(les har 2 ramdac), og da er det ikke store muligheter til å gjøre noe med det... Alle GF2mx kort har 2 ramdac'er (de er nemlig integrert på brikken). Om de er i bruk er en annen sak, men hvis han kan klone bildet til tv UTEN at skjermen går på 50 hz (evt. 60), vil jeg tro det er mulig. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 gf2 mx 200 støtter ikke nview, men det gjør gf2 mx 400 Så har du et mx 400 kort skal dette gå fint. Testet det hos en kamerat husker men husker ikke hvordan vi satt det opp. Men jeg tror at alle instillingene var på avansert skjerminstillinger og så på nview. Prøv og sette tven som standard skjerm. [ Denne Melding var redigert av: eatshorts på 2002-08-28 16:16 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå