Gå til innhold

Spillverket.no: Hvorfor har dere nesten ingenting nytt om PS3?

Anbefalte innlegg

Vet dere hva? Dere har nesten ingenting nYtt om PS3, idag gikk jeg til spillmagasinet, bare for å se om det hadde kommet ut noe nytt, og ble overasket. Der var det mange nye artikler som jeg ikke hadde hørt om, blant annet om MGS spillet, tilbehør, utslipsdata osv. Gamer dere skufer meg, Har MS kjøpt dere eller? Dere har nesten bare om Xboks360 og hvor bra den er, boksen 360 skal torpedere PS3 osv. Skamm dere.

Det var godt å få sagt ut. Jepp, det er min mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er naturlig at vi har mer om Xbox 360 enn vi har om PS3, av den enkle grunn at Xbox 360 lanseres om under en måned, mens PS3 fortsatt er langt unna. Det er klart at vi kommer til å skrive mer om PS3 etter hvert som lanseringen nærmer seg.

Når det er sagt er jeg ikke enig i at vår dekning av PS3 er spesielt dårligere enn Spillmagasinet sin PS3-dekning. Hvis du går inn i artikkeloversikten vår og søker etter PS3-relaterte artikler, finner du en god bunke med artikler. Du finner også en rekke artikler relatert til selve PS3-maskinen på produktsiden for PlayStation 3. Det er klart at Spillmagasinet har noen saker som ikke vi har, men samtidig har vi noen saker som ikke de har.

Det er trist at du opplever det som at vi tar parti i konsollkrigen. Det gjør vi ikke, men så lenge Xbox 360 er på markedet om få uker, må du nok finne deg i at vi i den nærmeste fremtiden kommer til å skrive mer om Xbox 360 enn om PS3. Det samme kommer Spillmagasinet til å gjøre. Du trenger imidlertid ikke å frykte at vi vil ignorere PS3 i tiden som kommer.

Lenke til kommentar
Dere har nesten ingenting nYtt om PS3

5149972[/snapback]

Det er jo minimalt med info om PS3 om dagen sett i forhold til de enorme mengdene av info om Xbox 360 som jo lanseres om kun kort tid og er et 'ferdig' produkt, så det er ikke så rart at dette også gjenspeiles i Gamer.no sin dekning.

PS3 blir nok behørig dekket når det nærmer seg lansering vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...