Canavin Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg synes det er påfallende lite tester og artikler rundt Logitechs nye flaggskip G7. Er det ikke noen som har den? Ble selv veldig interessert da jeg første gang oppdaget den på Kompletts sortiment i september, og innen en måned var den i hus. Herlig mus, mye bedre enn alt annet jeg har prøvd (og ja, jeg har hatt både MX1000 og Diamondback). Er det ingen andre G7-eiere som tør komme ut av skapet? Hva er grunnen til den lave publisiteten rundt dette wonderproduktet? (dersom det er interesse for det kan jeg jo alltids lage en anmeldelse å legge ut her på forumet). Lenke til kommentar
confusion Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Jeg synes det er påfallende lite tester og artikler rundt Logitechs nye flaggskip G7. Er det ikke noen som har den? Ble selv veldig interessert da jeg første gang oppdaget den på Kompletts sortiment i september, og innen en måned var den i hus. Herlig mus, mye bedre enn alt annet jeg har prøvd (og ja, jeg har hatt både MX1000 og Diamondback). Er det ingen andre G7-eiere som tør komme ut av skapet?Hva er grunnen til den lave publisiteten rundt dette wonderproduktet? (dersom det er interesse for det kan jeg jo alltids lage en anmeldelse å legge ut her på forumet). 5149942[/snapback] Jeg har bestillt G7 nå og venter den på posten i måra eller noe sånt, kunne gjerne fått litt info om denne vidundrelige musa som alle skryter av men ingen vil kommentere vis di blir spurt... (var forresten på space world og Siba på Kvadrat (Rogaland) og ingen av disse hadde engang hørt om Logitech G7... rart) Mvh ConFusion Endret 5. april 2006 av confusion Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 G7'en er en veldig bra mus. Jeg har egentlig ingenting å utsette på den. SPesielt de nye super-teflon føttene var deilige. Ellers var knappeoppsett og slikt helt topp, og side-scrolling musehjulet var glimrende til både arbeid å spill. Eneste betydelige minus for min del var at tommelknappen nå er bare èn knapp, i stedet for 2 slik den var tidligere. En knapp mindre å jobbe med er aldri bra selv om du i utgangspunktet har mange på G7'en. Det ble dog ikek til at jeg beholdt den pga. jeg er en finger-styrer av natur, og G7'en er absolutt beregnet for å styre med arm og håndledd. Det er alt for stor for effektiv fingerstyring selv om den er lett. Den passt derfor ikke meg i det lange løp, men det var ikke fordi den var dårlig. Tvert imot vil jeg si at G7 musen nok egentlig er et lite hakk bedre enn den jeg bruker nå (razer diamonback). Hovedsakelig pga. fint knappelayout, flere knapper, enda bedre skates, og side-scrolling musehjul. -Stigma Lenke til kommentar
berxter Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 G7 er en strålende mus, det eneste ankepunktet er at batteriet ikke varer til to fulle kvelder med Oblivion...., men du har jo et ekstra fulladet. Forresten var det en ting til, jeg hadde noe krøll dersom jeg installerte driverne og prøvde å konfigurere spillemodiene. Jeg tror det var HL2 som ble uspillelig for meg, så jeg avinstallerte tvert Logitechs pakke og bruker XPs native drivere, og da misser jeg jo ut på sideveis scroll osv, men se jeg bryr meg... Bernt K Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Var veldig fristet til å kjøpe den musen. Men siden den har samme fasong som MX700 og var såpass dyr så droppet jeg det. Syntes MX1000 er mye bedre å holde i. Tror ikke forskjellen er stå veldig stor, foruten styring av oppløsningen- Rart det ikke følger med lader slik som med MX1000. Samt at batteriet holder i evigheter, selv med intens spilling. Men hvis du liker den så godt, skriv en bruker test her på forumet, sammenling gjerne med de andre musene du har liggende også. Endret 8. april 2006 av AndersT2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå