.com Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 hei, i noen dager nå så har musa oppført seg rart, dobelltklikket når den ikke skulle, osv. nå ble jeg så lei av det at jeg gikk inn i kontrollpanel og mus og begynte å se etter innstillinger som var feil, men når jeg trykket på fanen pekere, så fikk jeg opp mange feilmeldinger om at peker filene var skadet eller manglet og at den ikke fant pekerfilen og sånn, før kunne jeg velge mange sett med pekere, men nå er alle borte, hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 ta så innstaler driverene på nytt vi du har ! Lenke til kommentar
.com Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 satte inn driver cden til razer musa, men den finner ingen cd!! Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 hmm ! snodig !! se om du kan finne en drier på nette eller noe !! prø hjemme siden til razer eller noe ! google er også fint å bruke!! er det fult av riper på cd`n?? så prøv å smør den inn med tannkrem! Men prøv å finn driveren den på nette!! Vile clück Lenke til kommentar
.com Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 ser ut til at det går bedre nå, prøvde cden et par ganger og plutselig funket den, får bare bruke dayaen en stund å se om det er ordentlig fikset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå