Gå til innhold

Hiper Type-R 580W trengs det?

adnan

Anbefalte innlegg

Hmm har bestillt meg ny pc, venter såå spent på den de nærmeste dagene.

Dette er specs :

AMD Athlon 64 4000+ 2.4GHz Socket 939, 1MB, BOXED m/vifte

DFI LANPARTY nF4 SLI-DR, nForce4 SLI, Socket-939, S-ATA,GbLAN,Fw,DDR, PCI-Ex16

Hitachi Deskstar T7K250 250GB SATA2 8MB 7200RPM NCQ

Thermaltake Xaser Tsunami Sort Aluminium med Vindu (Uten Strømforsyning)

Sapphire Radeon X1800XL 256MB GDDR3, PCI-Express,ViVo,Dual-DVI-I,Full-Retail

Sony DVD-brenner DWQ30AB2 IDE OEM Black DVD+R/+RW and DVD-R/-RW (Dual Layer)

OCZ PC4000 EB 2 x 1024mb Platinum

Zalman VGA-Kjøler VF700-Cu LED, Kobber Kjøler med Lys

Zalman CNPS9500LED

Problemet mitt nå er PSU jeg trenger, jeg har denne atm :

Enermax 460W 3-in-1 Series

https://prisguiden.no/produkt/9310

Når jeg ser de kablene på denne PSU blir jeg forelsket :

Hiper HPU-4B580

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=33435

PSUen jeg har nå kjenner jeg blir varm etter tid, noen som har erfaringer med denne Hiper PSUen? Eller noen som vil anbefale denne?

HAr hørt den skulle vist være ganske bra, så lurer på om jeg burde bestille meg en slik?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv Hiper PSU'n og er veldig fornøyd. Man får mindre ledninger i kabinetet, den er veldig stille, mye watt, veldig stabil (har i allefall ikke hatt noen problemer med min), også er det fint blått lys på baksiden :).

Tror ikke du vil få noe problem med å kjøre hardware'n med den strømforsyningen du allerede har bestilt, men skal du likevel skifte PSU så kan i allefall jeg anbefale Hiper sin.

Endret av Frezz
Lenke til kommentar

Har nå denne + en OCZ 520 w, ser i tester der disse er testet opp mot hverandre får Hiper masse skryt og ingen bakdeler, vel siden jeg sitter med begge kan jeg da nevne 2.

Hiper støyer MERE enn OCZ gjør, nytter lite at de sier at 120 mm vifta har 18 db når de ikke nevner at 80 mm vifta støyer en god del mere.

Hiper har også veldig korte kabler og blir fort et problem i store kabinett, bla er hovedkabelen bare vel 30 cm mot andre som har ca 45-50 cm, dette har jeg tatt opp med produsenten og de har lovet å øke lengden til hele 65 cm,men disse vil vel neppe være på det norske markede på lang tid enda . :hmm:

Har selv Hiper PSU'n og er veldig fornøyd. Man får mindre ledninger i kabinetet, den er veldig stille, mye watt, veldig stabil (har i allefall ikke hatt noen problemer med min), også er det fint blått lys på baksiden

Den jeg fikk har ikke noe lys innebygd :hmm:

Mindre ledninger,vel vel har du to-tre disker viftestyring og sånt går jo alle kablene med, her måtte jeg iallefall benytte dem :)

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sXUHvn0e

Eg kjøpte meg denne hiper-saken. Ganske snedig, og følte det var eit glimrande kjøp, på alle måtar. Fekk litt trøbbel med Antec p180-kabinettet mitt dog, krasja med ei vifte i nedre kammer. Ledningfestet på sjølve psu'en krev nokre cm i lengd.

Er faktisk ute etter noko hint på korleis eg skal løyse dette...?

Anders Ø

Lenke til kommentar

har også hiper580w men ingen lys i vifta kunn på brytern.

ellers kan jeg si at her bråker ikke psu denn jobber i stillhet.

passa perfekt inn i antec sonate cabinette mitt.

flytter med meg psu når jeg bygger en ny pc antagelig til sommern høsten 2006 da jeg regner med at disse nye hovedkorta 975 og andre har retta opp en del barnesykdommer.

som profilen forteller noe (mulig) gamelt etter spill fantaster

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...