adnan Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hmm har bestillt meg ny pc, venter såå spent på den de nærmeste dagene. Dette er specs : AMD Athlon 64 4000+ 2.4GHz Socket 939, 1MB, BOXED m/vifte DFI LANPARTY nF4 SLI-DR, nForce4 SLI, Socket-939, S-ATA,GbLAN,Fw,DDR, PCI-Ex16 Hitachi Deskstar T7K250 250GB SATA2 8MB 7200RPM NCQ Thermaltake Xaser Tsunami Sort Aluminium med Vindu (Uten Strømforsyning) Sapphire Radeon X1800XL 256MB GDDR3, PCI-Express,ViVo,Dual-DVI-I,Full-Retail Sony DVD-brenner DWQ30AB2 IDE OEM Black DVD+R/+RW and DVD-R/-RW (Dual Layer) OCZ PC4000 EB 2 x 1024mb Platinum Zalman VGA-Kjøler VF700-Cu LED, Kobber Kjøler med Lys Zalman CNPS9500LED Problemet mitt nå er PSU jeg trenger, jeg har denne atm : Enermax 460W 3-in-1 Series https://prisguiden.no/produkt/9310 Når jeg ser de kablene på denne PSU blir jeg forelsket : Hiper HPU-4B580 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=33435 PSUen jeg har nå kjenner jeg blir varm etter tid, noen som har erfaringer med denne Hiper PSUen? Eller noen som vil anbefale denne? HAr hørt den skulle vist være ganske bra, så lurer på om jeg burde bestille meg en slik? Lenke til kommentar
Frezz Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Har selv Hiper PSU'n og er veldig fornøyd. Man får mindre ledninger i kabinetet, den er veldig stille, mye watt, veldig stabil (har i allefall ikke hatt noen problemer med min), også er det fint blått lys på baksiden . Tror ikke du vil få noe problem med å kjøre hardware'n med den strømforsyningen du allerede har bestilt, men skal du likevel skifte PSU så kan i allefall jeg anbefale Hiper sin. Endret 13. november 2005 av Frezz Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 sier nei til dette.... sitter selv på en 350w psu. 2hdd, 1 gig, 3200+@2,5 og 6 vifter og 850XT.allt funker fett. ingen problemer pg jeg klokker myyye. så hvis du har en 460 w liggende hjemme ville jeg brukt den. jeg tente også hiper pga kablene, hater kabelrot Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Kan bare slenge meg på og si meg fornøyd med hiper-psu'en, men om det er nødvendig kan jo diskuteres. Fremtidsrettet er jo også et argument for alle kjøp innenfor it-verdenen, eller hva? Lenke til kommentar
adnan Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Ja jeg tenkte mest på det pga kabelrot, og med det systemet jeg skal kjøre nå så skal det gjerne se fint ut inni kabinett også. Trur jeg handler meg en sånn jeg, tusen takk gutter Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Ja jeg tenkte mest på det pga kabelrot, og med det systemet jeg skal kjøre nå så skal det gjerne se fint ut inni kabinett også. Trur jeg handler meg en sånn jeg, tusen takk gutter 5150928[/snapback] lykke til med kablene Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Har nå denne + en OCZ 520 w, ser i tester der disse er testet opp mot hverandre får Hiper masse skryt og ingen bakdeler, vel siden jeg sitter med begge kan jeg da nevne 2. Hiper støyer MERE enn OCZ gjør, nytter lite at de sier at 120 mm vifta har 18 db når de ikke nevner at 80 mm vifta støyer en god del mere. Hiper har også veldig korte kabler og blir fort et problem i store kabinett, bla er hovedkabelen bare vel 30 cm mot andre som har ca 45-50 cm, dette har jeg tatt opp med produsenten og de har lovet å øke lengden til hele 65 cm,men disse vil vel neppe være på det norske markede på lang tid enda . Har selv Hiper PSU'n og er veldig fornøyd. Man får mindre ledninger i kabinetet, den er veldig stille, mye watt, veldig stabil (har i allefall ikke hatt noen problemer med min), også er det fint blått lys på baksiden Den jeg fikk har ikke noe lys innebygd Mindre ledninger,vel vel har du to-tre disker viftestyring og sånt går jo alle kablene med, her måtte jeg iallefall benytte dem Endret 15. november 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
staljin Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hei, Kort og godt, nei du trenger nok ikke den PSU eller, Adnane ne treba ti taj PSU . Staljin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sXUHvn0e Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Eg kjøpte meg denne hiper-saken. Ganske snedig, og følte det var eit glimrande kjøp, på alle måtar. Fekk litt trøbbel med Antec p180-kabinettet mitt dog, krasja med ei vifte i nedre kammer. Ledningfestet på sjølve psu'en krev nokre cm i lengd. Er faktisk ute etter noko hint på korleis eg skal løyse dette...? Anders Ø Lenke til kommentar
kvase Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 har også hiper580w men ingen lys i vifta kunn på brytern. ellers kan jeg si at her bråker ikke psu denn jobber i stillhet. passa perfekt inn i antec sonate cabinette mitt. flytter med meg psu når jeg bygger en ny pc antagelig til sommern høsten 2006 da jeg regner med at disse nye hovedkorta 975 og andre har retta opp en del barnesykdommer. som profilen forteller noe (mulig) gamelt etter spill fantaster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå