rrmagne Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 hei, For tiden oppfører diskene mine seg litt rart, selv om jeg sletter flere GB med data står det fortsatt samme mengde ledig plass som før jeg sletta? Hjelper heller ikke med reboot. Har også defragmentert uten hell? Av og til etter noen dager så er plutselig plassen der igjen? Noen som har vært ute for dette? Hvordan kan jeg få fikset det? Dette er utrolig irriterrende så håper noen kan hjelpe meg med å løse problemet.. Roy Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Du har vel tilfeldigvis ikke noe norton produkter installert? I mange tilfeller er det norton protected recycle bin som "ruger" på filene. Selv om du sletter filer til recycle bin, vil fortsatt norton ha filene lagret en stund. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 hvis det er norton så høyreklikk på søpla og velg "purge all files" etter å ha tømt den. Lenke til kommentar
rrmagne Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Det var norton ja. Takk for hjelpa Ordna seg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå