Montoya Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Noen som har erfaring med denne?? Et dumt spørsmål, men er det slik med Dell-maskinene at du kan kjøpe maskinen med CD-ROM for så å senere sette inn en combo/drive...?? Er det det de mener med modular bay?? Har ikke så mye peiling så jeg setter pris på enkel, men gode svar. Takk. Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Quote: Den 2002-08-28 12:46, Montoya skrev:Noen som har erfaring med denne?? Har ingen personlig erfaring, men støtter generelt å kjøpe business-laptoper fremfor dem som er rettet mot hjemmemarkedet. I så måte ser valget fornuftig ut. Quote: Et dumt spørsmål, men er det slik med Dell-maskinene at du kan kjøpe maskinen med CD-ROM for så å senere sette inn en combo/drive...?? Er det det de mener med modular bay?? Det er korrekt. Du kan bytte mellom mye rart -- det fins både zip-stasjoner og ekstra batterier osv. osv. Lenke til kommentar
christopher1987 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det stemmer, du kan bytte til dvd-brenner, combo altså DVD/CD-RW, jeg lurer på hvis du bytte cd-romen ville du vært interessert i å selge cd-romen for jeg har en Dell Latitude C500 som mangler cd-rom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå