sirloko Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Hallåys! Leika meg litt med kameraet då eg va heime, og tok litt bilder av spindelvev i kjellaren i et gammalt hus! Her er resultata! Endret 13. november 2005 av sirloko Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Wæææ! Liker ikke det der. Sånne store edderkopper har vi hjemme. En dag våknet jeg og det var en på veggen RETT bak huet mitt. De der edderkoppene er STORE! Men on topic: Syntes det første var helt greit, kansje ikke så spennende. Det bildet som var under derimot (Det nærbildet) var mer interessant. Syntes du burde droppe den effekten du har lagt på. Siden det er så veldig mange detaljer i bildet ødelegger effekten bildet på den måten at detaljene forsvinner. Prøv å ikke gjør noe med nærbildet. Sett heller opp kontrasten litt på det. Da tror jeg det blir mer spennende Ellers bra jobba. Lykke til med edderkoppene Lenke til kommentar
sirloko Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 hmm.. kjem ikkje innlegga mine fram? Lenke til kommentar
sirloko Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Takker for kritikk!! Er helt fersk i det her, så det er gøy å få tilbakemeldinger! Ja det er veldig tøffe edderkopper det der. Er litt fascinert av måten dei lager spindelvev på! Synd alle sammen var daue evt gjømt seg en anna plass som er litt meir fuktig og varm, ellers hadde det blitt ett par nærbilder av dei og! Gjorde som du sa, satte opp kontrasten litt og gjorde det pittelitt mørkere så da blei det sånn: Endret 13. november 2005 av sirloko Lenke til kommentar
synsing Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Håhå det var mye bedre! Jeg får en slags fengslende følelse av å se på insektet som er tullet inn i spindelvevet, hengende opp/ned en mørk plass. Noen hvite, lyse områder kunne kanskje vært "blendet" ned et par hakk i f.eks. gimp, for å forsterke følelsen av "bortglemt død", men ellers bra bilde. (beklager hvis dette blir en dobbeltpost, innlegget kom ikke frem første gangen ) Lenke til kommentar
sirloko Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Takk!! hyggelig å få tilbakemelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå