MartinF Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Siden det er kun jeg som bruker min pc vil jeg gjerne fjerne den oppstart greia med navnet som skal trykkes på.. (De fleste skjønner hva jeg mener).. Hvordan fjerner jeg dette? Lenke til kommentar
reds Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Er det ikke bare å trykke på Start > Kontrollpanel > Brukerkontoer > Rediger konto og fjerne passord? Husk å ha deaktivert gjest-profilen, da. Mvh. Marius E Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Nope.. Jeg har ikke passord og gjeste bruker... Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Prøv å fjerne "bruk velkomstskjermen" under "endre måten brukere logger av eller på". Merk at det også er mulig å logge inn automatisk selv om man har passord, men da må man knote litt med Tweak UI eller et annet tweake-program. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Tipper at du ikke har lagt inn .NET Framework 1.1 sp1. På en maskin her hjemme løste i hvert fall det problemet på en maskin med kun en konto uten passord. http://www.mvps.org/marksxp/WindowsXP/aspdot.php Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg bruker følgende metode for å få til automatisk pålogging: Start | Kjør | control userpasswords2 [enter] Huk vekk "Brukere må skrive passord..." Trykk [OK] og velg hvilken konto som skal logges på. Voila! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå