Cazpara Skrevet 13. november 2005 Rapporter Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Hei. Nå har jeg prøvd å slå av epostvarslingen ørten ganger snart (har forresten aldri skrudd på heller),men fortsatt får jeg masse e- post når det kommer nye innlegg. Dette er ganske irriterende. Noen som kan si hva jeg skal gjøre for å få slutt på dette Endret 13. november 2005 av Cazpara Lenke til kommentar
Cazpara Skrevet 14. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Er det ingen moderator som kan fikse dette.....??? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. november 2005 Rapporter Del Skrevet 14. november 2005 Gå inn på kontrollpanelet ditt på forumet, så får du en oversikt over hvilke forumer og tråder du mottar e-post fra, så kan du raskt og greit fjerne de derfra. Lenke til kommentar
Cazpara Skrevet 15. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2005 Okei takk, har allerede prøvd det og da funket det ikke, men skal prøve igjen :-) Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 jeg får heller ikke til å slå av "motta epost-varsel ved nye innlegg" som standard når jeg bruker fast reply. Stress å måtte huske på å slå det av hele tiden Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?act=UserCP&CODE=02 Da slår du det av der så slipper du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå