ssswopp Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) ja, jeg vet dette har vert opp før, men har leite leenge og finner det ikke.. har rett og slett tenkt og kjøpe et 5.1 høytalersett til pcen + en aktiv subb.. hvordan kobler jeg det opp, og hvordan lydkort må jeg da ha?? Endret 15. november 2005 av ssswopp Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 + en aktiv sub?? Skal du har 2 subwoofers?? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 ja, jeg vet dette har vert opp før, men har leite leenge og finner det ikke.. har rett og slett tenkt og kjøpe et 5.1 høytalersett til pcen + en aktiv subb.. hvordan kobler jeg det opp, og hvordan lydkort må jeg da ha?? 5149603[/snapback] hvilket som helst lydkort med enten sfdif ut eller front/rear ut eller 5.1 ut. funker med alle kort uansett. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 + en aktiv sub?? Skal du har 2 subwoofers?? 5150054[/snapback] 2 subber ja.. Breiker: hva som helst bare 5.1 ?? (eller større?) Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 kan noen fortelle meg noe mer? sånn hvordan jeg fikser det, hva jeg trenger(om jeg trenger no ekstra) og hvordan resultate vil bli..om det blir dårlig samspill osv. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 (endret) fant denne her.. Link! synes egentlig den så litt rå ut.. noen som vet om den er bra?? om jeg tar den så skal jeg ikke kjøpe et annlegg med sub, for jeg kommer vel ikke til å trenge enda en subb!? vet at dette ikke kommer fra den beste plassen og kjøpe subber fra, men det er vel ikke så verst eller? også hvis jeg kobler dette til datan(om det går, jeg må nok ha en kjapp gjennomgang på hvordan jeg kobler de opp:p) så har jeg hørt at elementene ikke kan stå så alt for nerme hardisken, får det kan slette til osv.. stemmer det?? og hvor langt unna på jeg ha de?? om jeg kjøper denne + 2 datahøytalere.. så må jeg ha no datahøytalere som kan gi ifra seg litt lyd da, så om noen har nå og annbefale!? EDIT: er glad i bass, så alt for mye bass er et ukjent utrykk for å si det sånn.. men vil jo ha samspill å da.. vil at høytalerne og subbene skal passe litt sammen! Endret 15. november 2005 av ssswopp Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 bump bump bumpitibump Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 kan du ikke bare kjøpe det her og drite i den ekstra sub'n da? jeg har vanskelig for å tro at du synes det vil gi for dårlig bass. vil du ha no bedre så får du heller kjøpe deg et ordentlig anlegg. dvs forsterker + høyttalere (ikke pc høyttalere) + sub (ikke bil sub) Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Enig med Phax i at du får bedre lyd ifra det pc anlegget han anbefalte! Hva er det med folk å bilstereoforsterkere i husanlegg om dagen? Skjønner det bare ikke... Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Enig med Phax i at du får bedre lyd ifra det pc anlegget han anbefalte! Hva er det med folk å bilstereoforsterkere i husanlegg om dagen? Skjønner det bare ikke... 5161261[/snapback] that's cool man! men Phax har ikke så mye penger at jeg kan kjøpe den der da.. vil ha det jeg fant fram.. så hvordan høytalere må jeg kjøpe og hvordan kobler jeg det opp..? eller kanskje jeg kan kjøpe denne her!? det var den jeg tenkte på først, men har egebtlig mer lyst på de to aktive egentlig vil ha det med best trykk i.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 altså, en billig sub med to 10" er ikke garantert og spille bedre/mere bass enn en 10".. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 altså, en billig sub med to 10" er ikke garantert og spille bedre/mere bass enn en 10".. 5162429[/snapback] nei, skjønner det! Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) En gammel kompis av meg (som er narkoman) hadde et gullkorn her en dag, han sa det at "den som venter på noe godt, han venter ikke forgjeves..." Dvs at mitt råd er at du burde ikke stresse med å kjøpe deg det billigste anlegget du finner heller... Har gjort det selv noen ganger å blitt lei det etter bare noen dager/uker! Spar heller penger en liten stund eller ønsk deg et bedre pc-anlegg i julegave f.eks? Endret 16. november 2005 av vincent_vega Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 En gammel kompis av meg (som er narkoman) hadde et gullkorn her en dag, han sa det at "den som venter på noe godt, han venter ikke forgjeves..." Dvs at mitt råd er at du burde ikke stresse med å kjøpe deg det billigste anlegget du finner heller... Har gjort det selv noen ganger å blitt lei det etter bare noen dager/uker! Spar heller penger en liten stund eller ønsk deg et bedre pc-anlegg i julegave f.eks? 5164613[/snapback] ja, men et annlegg for 1.500 er vel bra nok da.. uansett så vil jeg ikke bruke så mye penger på det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå