Primalien Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Var så uheldig og søle ett glass Cola light over tastatruet på min Tundra 1557pro. Fikk tørket av det meste og prøvd å starte den, men det var den ikke enig i, det kom masse rare lyder og ville ikke starte. La den på tørk på baderomsgulvet over natta, og da jeg prøvde den dagen etterpå så startet den og virket normalt. Mitt spørsmål er bør jeg sende den inn til rens på et service verksted? Vil det "irre" på ledinger/koblinger i pc? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Paragrafrytteren Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Ville nok fått renset den skikkleig ja, lightbrus er enda surere enn "ekte" brus, og vil nok tære på kretskortene. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Du kan jo prøve å rense den med elektronikk rens (rens på boks), dette fjerner fuktighet. Problemet er at det er cola light, noe som inneholder ikke så veldig bra stoffer. Enten rense selv eller sende på verksted rens anbefales ja, men det kan fort bli dyrt på verksted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå