Christian86 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Sitter med en Nikon D70 og et Powershot G5 kamera. Begge er kjempe fine kameraer, MEN de er for store ved enkelte anledninger. Jeg trenger noe mindre når jeg er på fest og ute på byen med venner. Kravene er som følgende: helst CF God bildekvalitet Mulig å ha i bukselomma/dressen/lomma ser bra ut maks pris 2500 kr ca noen som har forslag? Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Om CF er et krav så utelukkes det meste av nyere dato. Med de prisene som er på f.eks SD i dag, og bruket (fest/byen) så tyder det på at 256 burde holde lenge så noen stor utgift blir det ikke.. Forslag, dropp kravet om CF, og se på f.eks Ixus 40 https://prisguiden.no/produkt/21398 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 (endret) det står helst CF, men personlig driter jeg litt i det CF kortene går på G5en og D70en edit: Vi har IXsus 500 som jeg skal teste litt denne uken, men jeg tørr ikke bruke det alene. Mine kameraer er forsikret mot uhell, og dette er foreldrenes eneste kamera (rettere sagt; moren min sitt) Ettersom jeg har jobb og foto er hobbyen min, så hadde jeg lyst på noe mindre å leke med Endret 13. november 2005 av Christian86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå