Gå til innhold

Xbox 360, Review av COD 2!

Dr.Peedee

Anbefalte innlegg

Kom over denne anmeldelsen av Call of Duty 2 til Xbox 360 akkurat nå. Tenkte kanskje noen fant den interessant. Blir vel masse reviews framover nå mot launch av 360 i statene.

En liten interessant ting, anmelderen mener at COD2 ser bedre ut på Xbox 360 enn på PC. Lite utdrag

The first thing to note is that even when the console game is running side by side with a top of the range PC version, outputting in as high-resolution as it can muster, the 360 version has the edge visually. Perhaps this will change as graphics cards evolve, but for now, the console game runs more smoothly, has far quicker load times, and looks generally better

Låter jo lovende det. Les hele anmeldelsen her:http://totalgames.net/pma/22280

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg har sammenligna litt screenshotsene så ser det ut som COD2 kan se hakket bedre ut på Xbox360 ja. Men har allerede spilt gjennom spillet og spilt en del online, det var gøy men ikke det helt store, så tror ikke den grafiske oppgraderingen blir nok for meg.

Men når det gjelder "anmeldelser" og inntrykk fra folk på forums, så driter jeg egentlig i de når de begynner å florere rundt launch. De eneste jeg fremdeles stoler på til å gi bra og ærlige anmeldelser er Gamespot, det er det eneste som kan påvirke valgene mine av spill til launch. Jeg håper ihvertfall Greg Kasavin får ta et par av de viktigste titlene, siden mannen, bare rett og slett har mer peiling enn de fleste anmeldere på internett, og for den del spillanmeldere i alle slags varianter i det store og hele.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...