kewell79 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 http://svartifoss2.fcc.gov/prod/oet/forms/...tive_or_pdf=pdf Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Takker. Fint lesestoff til 2.desember. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 man bruker 2 vanlige AA-batterier til kontrollen. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 De har ihvertfall vert nøye med å ta med alle de dumme tingene de må advare folk om å ikke gjøre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hehe Klart det må være med, finnes jo så mange tullinger som vil saksøke MS for alt så.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 De har ihvertfall vert nøye med å ta med alle de dumme tingene de må advare folk om å ikke gjøre 5149949[/snapback] Kan jo ikke risikere å bli saksøkt vettu, av en eller annen idiot som tror at man skal holde power ledninga i ene hånda og en nål i andre som stikkes inn i stikkkontakten for å starte maskinen Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 De har ihvertfall vert nøye med å ta med alle de dumme tingene de må advare folk om å ikke gjøre 5149949[/snapback] Kan jo ikke risikere å bli saksøkt vettu, av en eller annen idiot som tror at man skal holde power ledninga i ene hånda og en nål i andre som stikkes inn i stikkkontakten for å starte maskinen 5149990[/snapback] Ameeeeeeriiicaaaaaaahhh fuuuuck yeaaaaaaaaah :!: Lenke til kommentar
xstian Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 De har ihvertfall vert nøye med å ta med alle de dumme tingene de må advare folk om å ikke gjøre 5149949[/snapback] Kan jo ikke risikere å bli saksøkt vettu, av en eller annen idiot som tror at man skal holde power ledninga i ene hånda og en nål i andre som stikkes inn i stikkkontakten for å starte maskinen 5149990[/snapback] Ameeeeeeriiicaaaaaaahhh fuuuuck yeaaaaaaaaah :!: 5150917[/snapback] offtopic: På det siste strykejernet jeg kjøpte var det mange advarsler, og det var påpekt veldig grundig at man ikke skulle stryke klærne mens man hadde dem på. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Finnes det alvorlig talt så dumme mennesker der ute? hahaha Har gjort mye idiotisk i mitt 20 år lange liv, men ikke noe i nærheten av det kunststykket å stryke klærne jeg har på meg! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Det var koselig lesestoff...fikk nesten følelsen av at box'en allerede var i huset...."og nå er det bare å slå den på..." Men den gang ei Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Uansett ikke lenge til den kommer nå Jeg har forhåndsbestillt min på MPX, men uansett blir det campings utenfor Elkjip; får jeg den der tidlig på dagen 2. desember venter jeg ikke på posten og sender MPX sin i retur, hehe Dessuten blir de sikkert sendt fra MPX/Komplett 2. desember, og du har de ikke i postkassa før 4. desember eller noe slikt! Og det holder ikke mål Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Uansett ikke lenge til den kommer nå Jeg har forhåndsbestillt min på MPX, men uansett blir det campings utenfor Elkjip; får jeg den der tidlig på dagen 2. desember venter jeg ikke på posten og sender MPX sin i retur, hehe Dessuten blir de sikkert sendt fra MPX/Komplett 2. desember, og du har de ikke i postkassa før 4. desember eller noe slikt! Og det holder ikke mål 5151630[/snapback] Postoppkrav Servicepakke med postoppkrav er den fraktmåten som flesteparten av kundene våre benytter i dag. Eventuelt oppkravsgebyr er inkludert i de fraktprisene vi oppgir. Vi gjør oppmerksom på at uavhentede pakker sendt i postoppkrav vil bli belastet et gebyr på kr. 410,-. Beløpet dekker frakt ut, frakt retur og våre håndteringskostnader. -- er ikke det bare bedre å ta bedrift ekspress, sender over natten og har den senest 09.00(vist du bor litt sentralt da), koster jo litt mer. men tur til elkjøp koster vel også litt peng? mpx sender ut 1. des og dagen før , alt etter hvor du bor iallfall til folk som har fått ordrebekreftelse Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hm, i følge den manualen stemmer ryktene om at man må ha Media Center på PC'en for å streame filmer til 360. Kjedelig. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hm, i følge den manualen stemmer ryktene om at man må ha Media Center på PC'en for å streame filmer til 360. Kjedelig. 5152164[/snapback] Kan fremdeles streame music med Service Pack 2 og Media Connect, så det holder for meg. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Gleder meg så sinnsykt til den kommer! :love: :love: :love: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hm, i følge den manualen stemmer ryktene om at man må ha Media Center på PC'en for å streame filmer til 360. Kjedelig. 5152164[/snapback] Kan fremdeles streame music med Service Pack 2 og Media Connect, så det holder for meg. 5152303[/snapback] Media Connect er vel gratis håper jeg..? Er det kun musikk man kan legge inn med dette progr? Hvis jeg vil legge inn filmer etc må man da ha Media Center i stdet for Media COnnect? Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hm, i følge den manualen stemmer ryktene om at man må ha Media Center på PC'en for å streame filmer til 360. Kjedelig. 5152164[/snapback] Kan fremdeles streame music med Service Pack 2 og Media Connect, så det holder for meg. 5152303[/snapback] Media Connect er vel gratis håper jeg..? Er det kun musikk man kan legge inn med dette progr? Hvis jeg vil legge inn filmer etc må man da ha Media Center i stdet for Media COnnect? 5160329[/snapback] Media Connect er gratis. Kun musikk (og bilder...men hva er poenget?). Film = Media Center Edition Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 En ting jeg ikke fant i manuallen, og som jeg ikke visste om tidligere var dette som Gamespot skriver i sin Hands-On med Xbox360: We popped a music CD into the system, and the 360 recognized our CD and displayed the album title and a complete song list. You can play songs or rip the CD to the hard drive from the 360's music player screen. Ripping an entire album to the hard drive takes a few minutes, but you can edit the song name, artist, and genre tags attached to each song while you wait. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (og bilder...men hva er poenget?).5160735[/snapback] Det er jo en enkel måte å vise feriebildene direkte på TV-skjermen istedet for å få hele familien til å stå krokrygget rundt en 17-tommer på PC-rommet f.eks. Personlig ser jeg frem til å kunne streame musikk direkte til stua og å kunne kontrollere den derfra (bruker bluetooth-program på mobilen til å fjernstyre WinAmp nå når jeg sitter i stua, men det er jo mer brukervennlig å kunne bla ordentlig i låtene rett på TV-skjermen.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå