Christian86 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hvis jeg skulle ønske å endre setetrekket osv til noe lysere, hvor vanskelig ville det vært? eventuelt hvor dyrt? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Tenker du på noe enkelt som setetrekk, eller å sy inn nytt trekk? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 tja, begge deler Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Nå vet jeg ikke åssen bil du har, men på min bil kan jeg kjøpe komplett skinsett som jeg kan sy rundt setene, dørene og diverse andre plasser. dette koster 8000-9000 til min bil. Jeg tipper det er ganske stor prosess, og måtte nok latt noen "sy folk" gjøre det. Setetrekk derimot er ikke vansklig å trekke på stolene, dessuten ser det heller ikke noe fint ut Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Om man skal ha nytt interiør, så er det vel billigst å finne noe brukt i ønsket kvalitet og farge.. Lenke til kommentar
Tommy^^ Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 har siftet setetrek på et par toyotar. til de fik du kjøpt setetrek så du byter ut med de orginale det er velgig letvit, men lit jobb bled senes ut såm orginale. du burde ikke kjøpe universale setetrek det er velgig vangelig å få det senes fint ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå