Gå til innhold

Flåklypa Grand Prix i ny utgave!

vidarv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har jeg opfattet det riktig at de skal lage ekte film med ekte folk der....det hadde vært ganske tøft og da:D

5149600[/snapback]

Om de lager med ekte mennesker ødelegger de litt av sjarmen med Flåklypa synes jeg.

5150535[/snapback]

Helt enig, det må være dukker, ellers blir det bare dritt :mad:

Lenke til kommentar
Har jeg opfattet det riktig at de skal lage ekte film med ekte folk der....det hadde vært ganske tøft og da:D

5149600[/snapback]

Om de lager med ekte mennesker ødelegger de litt av sjarmen med Flåklypa synes jeg.

5150535[/snapback]

5152536[/snapback]

Er enig, vi har nok av hollywood filmer med hefitige bilrace, tviler på en norsk produksjon kan utklasse dette... hele poenget med flåklypa er jo de morsomme dukkefigurene... solan, ludik, ben redik fy fasan...

Lenke til kommentar

5149600[/snapback]

5150535[/snapback]

5152536[/snapback]

Er enig, vi har nok av hollywood filmer med hefitige bilrace, tviler på en norsk produksjon kan utklasse dette... hele poenget med flåklypa er jo de morsomme dukkefigurene... solan, ludik, ben redik fy fasan...

5152807[/snapback]

Emanuell Desperados :w00t:

Så må vi ikke glemme Randolf Småfix & Gustav Knotten :)

Endret av AssKicR
Lenke til kommentar

Ein film med ekte mennesker ville vært katastrofalt. Ein oppgradering av originalen kan kanskje bli OK, men dei må for all del ikkje ødelegge den. Synest dei heller burde lage ein ny film enn å reparere denne klassikeren som faktisk er norges beste film.

Lenke til kommentar

Hele filmen er koslig!! Og morsom og spennende og tøff :p

Til dere som ikke synes at de bør lage en ordentlig film; Dere trenger ikke å se den! En oppfølger kan ikke ødlegge en orginal (med mindre du ser den da...)!

Hvor tøft hadde det ikke vert å se den ordenlige utgaven av Iltempo gigante på bane? Spinner opp assfalten og kommer på tvert, langt oppi skrånningene i svingene? Nei det kunne ikke blitt annet en tøft det! Ludvig, Solan, gorillan og dama til solan hadde fortsatt vært dukker uansett...

Det er forsåvidt (delvis) laget en oppfølger til Flåklypa... Den heter Gurin med reverompa og er ikke laget med dukker, mne tegnet...

Lenke til kommentar
Noen som vet forskjellen på denne utgaven og den som ble sluppet for noen år (?)siden?

5183793[/snapback]

den som kommer nå skal vistnok ha både surround og widescreen.. og istedenfor å kappe av toppen av bildet slik de pleier når de lager widescreen så legger de til ting på siden av bildet som egentlig ikke var med da filmen ble laget..

Lenke til kommentar
og istedenfor å kappe av toppen av bildet slik de pleier når de lager widescreen så legger de til ting på siden av bildet som egentlig ikke var med da filmen ble laget..

Dæven.

Det skulle jeg likt å sett bilde av.... (før julaften, da jeg SKAL ha den)

Før- og etter bilde.

Lenke til kommentar
og istedenfor å kappe av toppen av bildet slik de pleier når de lager widescreen så legger de til ting på siden av bildet som egentlig ikke var med da filmen ble laget..

Dæven.

Det skulle jeg likt å sett bilde av.... (før julaften, da jeg SKAL ha den)

Før- og etter bilde.

5183839[/snapback]

det var et innslag av det på nrk1 for ikke så lenge siden.. det var der jeg så det...

Lenke til kommentar

5149600[/snapback]

5150535[/snapback]

Hørte Filmpolitiet i dag, og da var det snakk om denne DVD-utgivelsen. Det ble også nevnt en mulig oppfølger, og i så fall en data-animert film. Det var kun snakk om ressurser, altså et pengespørsmål om det i det hele tatt skulle bli noe av.

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...