hotstepper Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Når jeg overfører en sang til mp3spilelren min kommer følgende: Cannot copy "filnavn": the parameter is incorrect. Hva betyr dette? :S Filen tar bare 3-4 mb, og jeg har 17 mb ledig. Totalt kapasitet på spilleren er 256 mb. Dette skjer med hver eneste fil akkurat nå. Håper på svar! Lenke til kommentar
hotstepper Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Jeg fikk det til når jeg brukte programmet som fulgte med spilleren. Har blitt vant med å bare behandle den som en ekstern harddisk :/ Har et lite problem til: Lydfiler tatt opp med min mp3spiller har feil dato på seg. Finner intet sted å sette dato i selve spilleren. Er en slik en https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=14175 Noen som vet hvordan jeg kan sette dato? Alle lydfiler som jeg selv har tatt opp får nøyaktig samme tid og dato under "modified", uavhengig av når jeg tok dem opp. Datoen er for øvrig så langt tilbake som april 1999. Merkelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå